Forums  ›  Gedichten  ›  Overige Gedichten

mag het? ...

1

Advertise here!!

22.11.20050 likes
een periode van zwartgalligheid
duikt in me op

in ??n seconde wil ik her weg,
weg van alles

niets kan me tegenhouden
zelfs de liefde niet

ik ben veloren
verloren in een wereldvan
onrecht
onmacht
onbegrip

ik wil weg,weg,..
alleen maar ... WEG...

ik weet het niet,weet niets meer
alleen...neem me hier weg,
weg van hier...

naar een andere en
betere wereld
heel hoog boven ons
en zaligheid
een geluk
een neiuw begin ???

sorry voor al deze gedachten...

kusss
mams
22.11.20050 likes
Lieve Mams,

Niet verontschuldigen voor je gedachten!!!
Als je wilt praten, hoor ik het van je!!!!

XXX Marieke
22.11.20050 likes
wil ik wel geloven?
wil ik wel beleven?

echte liefde ...
bestaat dat wel??

ik voel me zo verloren
zo alleen
al wee ik wel,
jij bent daar,
mijn lieve schat,

toch heb ik zo'n pijn
...

zal ik dan nooit gelukkig zijn??

(sorry, zit in een hele grote dip...)
xx
mams
22.11.20050 likes
Tja mams, gedachten zijn rare dingen, ik snap soms ook niet wat ik er mee moet.
Zonder verstand is het allemaal veel gemakkelijker.

Dipsausjes gebruiken we voor de chips he? als mens kun je daarin verdrinken als ze je laten vallen.
22.11.20050 likes
Lieverd, IEDER mens heeft het recht om gelukkig te zijn, ook JIJ!!!!!!!!
Vind het zo ***** voor je dat je niet lekker in je vel zit, en ik hoop dat je gauw weer gelukkig gaat worden, samen met je kinderen, en met de persoon die je bedoelt!!!

Maar gedachtes nemen vaak een negatieve wending zodra je alleen bent, ik ken het, dan worden ze uit hun verbandt gerukt, en is er van logisch denken geen sprake meer, dat zijn de momenten waarop je moet denken:"Kom op, even mijn gezond verstand er weer bij"
Ik weet dat dat heel moeilijk is, maar je hebt ons nog altijd, je vrienden van de chat, en uiteraard de persoon waarover je het hebt, ik weet zeker dat hij je steunt, daar waar hij kan, en dat hij absoluut niet zonder je kan!!!!!!

Heel veel sterkte ermee, lieve Mama, en als je ooit wil praten, je weet ons te vinden he?

Kuss XXX Jaco

Advertise here!!

22.11.20050 likes
hey mamie,
sterkte, en jij krijgt het ook weer beter !!!!!!!!
groet cats
22.11.20050 likes
lieve mama
als je wil praten , je weet me te vinden
groetjes en een kussssssss
23.11.20050 likes
konden we maar een wereld creeren waar alle onrecht, onmacht en onbegrip verdwijnt als sneeuw voor de zon.......waar mensen gelukkig en tevreden waren en in harmonie met elkaar samen leefde...

Ik zou jou, mama als eerste een ticket geven......

lieve groetjes van nootje....
23.11.20050 likes
Das ook wel weer saai nootje, zo'n wereld?

Ik vind de wereld nog niet zo slecht, tis maar net hoe je erin staat.
Afhankelijk van en jezelf aanhangen aan andere mensen, tja, dat doet wel es goed pijn, kun je niet altijd voorkomen.

5 kinderen is dan toch een keuze die je maakt en daar kom je dan even niet onderuit mamma van 5.

Je krijgt daar toch wel weer een hoop voor terug, en aandacht en liefde is ook wel te vinden, niks mis mee, maar dan toch even wat afstandelijk zijn en wat afstand bewaren is beter voor jezelf, jezelf verliezen als je kwetsbaar bent, das niet goed mams...
25.11.20050 likes
nou, ik vind zo een wereld niet saai hoor !!! altijd maar vechten en door gaan, zoals het nu hier toe gaat in nederland, nee dank je wel !!!
Ik kies dan liever voor een saaie wereld, dan nu vol met aggressie,ellende en armoede........!!! en veel gestess en gejaagdheid !!! en ontevredenheid,en vooral veel verdriet dat de mensen elkaar aan doen, onnodig in mijn ogen !!!

groetjes VN

1

Adverteer hier