Forums  ›  Gedichten  ›  Overige Gedichten

mag het? ...

2

Advertise here!!

26.11.20050 likes
Ach, ik vind dat we in een goed land leven, maar het word ons aangepraat door de media en de politiek, het is blijkbaar verboden om je veilig te voelen in Nederland.
Het word erg overdreven hoor, en sommige media artiesten vragen er toch gewoon om.
Als iemand mijn familie in publiek gaat beledigen word ik ook goed agressief, laat de media en politiek maar es hun verstand terug krijgen.
Wat is er nu echt mis hier?
Je kunt behoorlijk veilig hier snachts op straat, ook als meiske, zo lang je het maar niet opzoekt.
Meeste buitenlanders hier zijn erg verbaast hoor... dus wat klagen wij?
Onze koningin beweegt zich gewoon tussen publiek, en evenzo de meeste politici.
Bush en Blair kunnen dat echt niet nadoen.
De enige politici die hier beschermd moeten worden zijn mafkezen die met opzet mensen beledigen, is dat dan zo raar?
Ik word opgepakt en vast gezet als ik mijn buren op zo'n manier zou aanspreken.
03.04.20060 likes
Pijn in mijn hart
Pijn, zoveel pijn
Alles is zwart
Ik wil niet meer zo zijn
Ik wil mijn leven niet meer lijden
Nog even en het is voorbij
Help me zelfmoord te vermijden
Het einde is nabij
Ik heb hulp nodig
Help me snel

mama xxxx
zo voel ik me na het heengaan van mijn beste vriendin ...en alles zit me tegen ....wil ik nog wel leven ....
03.04.20060 likes
Mams ,je hebt de mensen zoveel te bieden,je groot hart,je lieve hartelijke glimlach,je intense genieten om iemand te helpen,je kids groot te brengen.

kweet dat je het heel moeilijk hebt met het verlies van je dierbare vriendin,maar bedenk wat ze zou willen dat je met je leven deed,zeker niet ermee stoppen,dat weet ik zeker.

Denk dat niemand dat zou willen,ik zeker al niet,kzou je hartelijke glimlach enorm missen,je manier van luistern naar anderen en je enorme gave om iemand een mooie dag te bezorgen als je weet wat ik bedoel.

Mams,niet doen want er zijn zoveel mensen die je nodig hebben en die je enorm zouden missen.

lieve mams,een dikke kneffel van Rakkertje in de hoop dat je er steun in vindt.

Rakkertje,xxxxxxxxxxxxxxxxxx
03.04.20060 likes
dank je rakker voor je woorden ....

mama xxxx
03.04.20060 likes
ja mama ook ik zou je gaan missen denk eens na en sta stil bij wat rakker je zegt kusssssssss shirley
2

Adverteer hier