26.11.20050 likes
Ach, ik vind dat we in een goed land leven, maar het word ons aangepraat door de media en de politiek, het is blijkbaar verboden om je veilig te voelen in Nederland.
Het word erg overdreven hoor, en sommige media artiesten vragen er toch gewoon om.
Als iemand mijn familie in publiek gaat beledigen word ik ook goed agressief, laat de media en politiek maar es hun verstand terug krijgen.
Wat is er nu echt mis hier?
Je kunt behoorlijk veilig hier snachts op straat, ook als meiske, zo lang je het maar niet opzoekt.
Meeste buitenlanders hier zijn erg verbaast hoor... dus wat klagen wij?
Onze koningin beweegt zich gewoon tussen publiek, en evenzo de meeste politici.
Bush en Blair kunnen dat echt niet nadoen.
De enige politici die hier beschermd moeten worden zijn mafkezen die met opzet mensen beledigen, is dat dan zo raar?
Ik word opgepakt en vast gezet als ik mijn buren op zo'n manier zou aanspreken.
Het word erg overdreven hoor, en sommige media artiesten vragen er toch gewoon om.
Als iemand mijn familie in publiek gaat beledigen word ik ook goed agressief, laat de media en politiek maar es hun verstand terug krijgen.
Wat is er nu echt mis hier?
Je kunt behoorlijk veilig hier snachts op straat, ook als meiske, zo lang je het maar niet opzoekt.
Meeste buitenlanders hier zijn erg verbaast hoor... dus wat klagen wij?
Onze koningin beweegt zich gewoon tussen publiek, en evenzo de meeste politici.
Bush en Blair kunnen dat echt niet nadoen.
De enige politici die hier beschermd moeten worden zijn mafkezen die met opzet mensen beledigen, is dat dan zo raar?
Ik word opgepakt en vast gezet als ik mijn buren op zo'n manier zou aanspreken.