Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

leipe is weer van door

3

Advertise here!!

Citeren16.12.20100 likes
lieve mensen als het goed is ga ik op 24 dec op ontslag uit het ziekenhuis en dan ook nog eens in mijn eigen huis dat dan ook ver klaar is ik zal dan weer spoedig online komen op mijn andere pc wand mijn lappie moet nagekeken worden ik hoop dat jullie een fijne kerst hebben en wonder kop op jij komt er net als ik er ook weer boven op

groeten walter-leipeharrie
Citeren16.12.20100 likes
lieve leipe en anita,

ik wil toch even bij jullie stil staan en jullie ongelofelijk veel sterkte wensen, en ik hoop dat jullie de kracht zullen vinden om toch deze nare dagen door te komen, in gedachten zijn jullie bij mij, dikke kus en knuf
Citeren16.12.20100 likes
Wonder,ik weet dat het niet gemakkelijk zal zijn voor jou en je kids deze dagen. wens jou veel sterkte.
Citeren16.12.20100 likes
hey lievers

Die feestdagen ach, ik zie meer tegen op, de 24 dec voor het eerst de film, elke keer als ik naar bed ga, denk ik, heb ik iets gemist, waarom zo plotseling.
weet ook niet hoe ik me ga gedragen, die avond of nacht, wil ik wel naar bed, kan het niet zeggen.
het zal het wijzen, hoe en wat.
Ook de meisjes, hebben veel verdriet, kan het niet weg toveren, en is moeilijk om aan te zien.
maar daarom hoop ik snel op 1 jan denk dat wij dan meer rust hebben.

maar harry,dit is jou topic
harry, sterkte en weet niets van jou, maar neem de tijd en de rust, en zorg goed voor je zelf.
Daar ben ik nu ook mee bezig, ook het houden van je zelf!

Anita
Citeren17.12.20100 likes
dank je wonder maar ik ben blij dat ze toch nog aan jou denken in deze moeilijke tijden veel liefs allen en hou jullie sterk en fijne dagen allen groeten walter

Advertise here!!

Citeren17.12.20100 likes
Ik heb geen idee wat er met leipe is
maar hoe dan ook vond ik een woordje van sterkte hier wel op zn plaats..
Leipe bij deze in alles wat je doet en nog doen zal...heel veel sterkte toegewenst en alsnog fijne kerstdagen.

Wonderke,

Ook voor jou even een hart onder de riem steken...
Maak het hoe dan ook gezellig met de dingen en mensen om je heen meis.

Grtz
C.
3

Adverteer hier