Citeren23.11.20100 likes
helaas heeft mijn arts besloten dat het beter is om mij nog een keer op te nemen ik baal er van maar het is niet anders sorry

Advertise here!! |
Citeren23.11.20100 likes helaas heeft mijn arts besloten dat het beter is om mij nog een keer op te nemen ik baal er van maar het is niet anders sorry ![]() |
Citeren23.11.20100 likes ik hoorde het van cath leipe ![]() maar koppie op hè.. ook al duurt het nu dan wat langer als je hoopte.. je gaat het redden ![]() knufff en kussss |
Citeren23.11.20100 likes ja dat is flink balen zeg, nou heel veel sterkte en succes
kuskus |
Citeren23.11.20100 likes leip vriendje van me
ik was er al bang voor en ik weet het voelt nu niet zo maar het is beter op deze manier ![]() ik weet en voel dat het goed gaat komen en mijn woorden van weleer blijven van kracht als je me nodig hebt ben ik er kuss hanna |
Citeren23.11.20100 likes Harrie kop op het komt allemaal goed !!!!
Hand Buck |
Advertise here!! |
Citeren23.11.20100 likes lieve leipe,
dat is een tegenvaller, maar waarschijnlijk beter voor je, en je zal er sterker uit gaan komen, heel veel sterkte, dikke kus ne knuf en ik hoop dat je wel genoten hebt van je weekendje thuis ![]() |
Citeren24.11.20100 likes leipe
sterkte, en zie je echt wel weer een keer ![]() Hou je taai !! |
Citeren24.11.20100 likes hoi lieve leipe
ik hoop dat het beter gaat liefs cath |
Citeren24.11.20100 likes een berichtje van leipe het gaat allemaal redelijk goed wel veel nerveus en zenuwachtig maar ze helpen me er goed door heen heel veel groedjes dames kus heren hands en dank voor de steun van jullie allen ![]() |
Citeren24.11.20100 likes graag gedaan leipe, dikek kus en knuf en heel veel sterkte ![]() |