Citeren24.11.20100 likes
Dat is klote leipe trug naar het znh,maar wens je sterkte!!
handdd
mvg wolf
handdd
mvg wolf
Advertise here!! |
Citeren24.11.20100 likes Dat is klote leipe trug naar het znh,maar wens je sterkte!!
handdd mvg wolf |
Citeren25.11.20100 likes he mede chatters slapen gaat niet zo lekker maar voor de rest gaat het wel hoor het leven gaat door ik kom zeker terug beter en gemener als anders ![]() ![]() |
Citeren25.11.20100 likes ![]() |
Citeren25.11.20100 likes Heey leipe,,,wens jou veel sterkte kerel. Je komt er wel weer door. ![]() ![]() |
Citeren27.11.20100 likes hoi lieve leipe
bedankt voor je telftje hou je haaks liefs cath |
Advertise here!! |
Citeren27.11.20100 likes hoi lieve mensen het gaat wel een beetje met me ik moet leren weer onder de mensen te komen van de arts dus ben ik maar naar de krantenwinkel en de bank geweest koste me bloed zweet en tranen maar het is weer gelukt dus we gaan vooruit vind ik nu moet ik van de week alleen naar de supermarkt dat zal wel wat anders zijn maar we gaan vooruit
groetjes en kus en hand leipe ![]() |
Citeren30.11.20100 likes het gaat je lukken
hou je haaks lief en knuffel cath |
Citeren30.11.20100 likes goed van je leipe, blijf in jezelf geloven, heel veel sterkte met de strijd, dikke kus en knuf ![]() |
Citeren11.12.20100 likes hoi lieve schat .
langs deze weg een dikke kus . ik weet niet of je thuis bent als test . ik hoop het wel en dat je toch met de kerst thuis bent. en dat alles met je huisje nu goed gaat . liefs cath |
Citeren12.12.20100 likes Ik lees dit ook.
Harry, kerst hoop het dan ook voor jou. Ik heb al een kerstboom staan, en kerstkaarten, die ik zelf heb gemaakt, doe het voor de kinderen. Wil ze blij zien, voor mij is dat weekend een nare film. Dus Harry, voor mij is een ding, gauw 1jan 2011 worden. liefs Wonder. Harry je heb nog een hele weg te gaan, maar met up en downs komen we er wel!! Anita |