05.06.20070 likes
we zaten in de chat te praten over vakantie . en toen kwamen we op het idee misschien is het leuk om dat een keer te doen met de chatters . dus wie heeft er zin om weekendje mee te gaan kamperen
gr mram
gr mram
Advertise here!! |
05.06.20070 likes we zaten in de chat te praten over vakantie . en toen kwamen we op het idee misschien is het leuk om dat een keer te doen met de chatters . dus wie heeft er zin om weekendje mee te gaan kamperen
gr mram |
05.06.20070 likes Ik weet nog niet eens ofdat wij een tent hebben.
groetjes & xxxxsjes nice |
05.06.20070 likes nou nee die rompslomp begin ik maar niet meer aan heb geen eigen vervoer wat me dus al tegenhoud om me daar voor op te geven
visser |
05.06.20070 likes Het lijkt mij heel gezellig, al weet ik niet of deze suggestie ook op mij van toepassing is. Ik ben in ieder geval gek op kamperen! En ik heb drie tenten (een tweepersoons, driepersoons en zespersoons), dus mochten jullie wat tekort komen, dan kan ik eventueel uitlenen. Het is wel prettig als jullie de tenten dan bij mijn huis op komen halen, want ik kan ze niet alledrie meenemen natuurlijk.
Wat betreft de locatie: hebben jullie daar al over nagedacht? We kunnen in een weiland op een boerderij slapen, dat is lekker goedkoop. We kunnen ook naar een officiele camping gaan. Dat geniet mijn voorkeur, maar ik heb natuurlijk geen inzicht in jullie financiële situatie. Plaats maar een reactie als je ook geïnteresseerd bent! Groetjes |
05.06.20070 likes Visser, niemand verplicht je om mee te gaan. |
Advertise here!! |
05.06.20070 likes dat geloof ik ook niet en heb het wel een beetje gezien wat kamperen betreft heb 19 jaar op de veluwe gestaan met een caravan heb alles aan mijn oudste dochter gegeven vond het welletjes we gaan nu al paar keer per jaar een aantal dagen er tussenuit verdient nu onze voorkeur
groeten visser |
05.06.20070 likes tenten geen probleem mram heeft onderbroeken genoeg
. |
05.06.20070 likes Is het zo moeilijk om deze post serieus te nemen? |
05.06.20070 likes ja maar die liggen nog steeds bij jouw deep jij wou ze zo graag lenen maar terug geven ho maar |
05.06.20070 likes ik heb ze uitgeleend aan de scouting mramm, ze zijn er heel blij mee en gaan er deze zomer mee op zomerkamp.
En die ene string van je zat zoveel reetveter aan dat ze daar mee hun vlot hebben vastgeknoopt. maar euhh je zult toch al wel nieuwe hebben gekocht??? en emergency, ja het is heel moeilijk jong om deze post serieus te nemen, zeker als mram mee zou gaan is het heel moeilijk. . |