Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

kampeerweekend

Advertise here!!

05.06.20070 likes
Punt 1: hoe kom jij bij moffen?
punt 2: als je kleding muf ruikt, stopt een normaal mens dat (zo nodig meer dan eens) in de wasmachine.
punt 3: niemand gaat kamperen als hij/zij bij voorbaat al weet dat het al die tijd giet van de regen, zelfs de diehard kampeerders niet.
punt 4: Van sarcasme heb jij klaarblijkelijk nog niet veel begrepen; zelfs je eigen zinnen begrijp je niet (ik ben overigens een zij, maar dat terzijde).
punt 5: ik droom absoluut niet van zuurkool, het is niet te eten.
05.06.20070 likes
ik zie dat emergency,punt 2 heeft veranderd.
Het was,Van soppen en moffe luchten hebben we dus geen last.
Vandaar mijn punt 1..
05.06.20070 likes
kampvuurtje er bij heerlijk rick leuk idee maar speel jij de gitaar dan dan probeer ik wat liedtjes tezingen hahahaha lol gr korin xxx-jes knuff
3D kaarten
05.06.20070 likes
Dit loopt op compleet niets uit. Jammer.
Zuurkool: je hebt gelijk, dat was een foutje. Ik moest er zelf overigens wel om lachen.. moffen luchten!? :D
05.06.20070 likes
Ik ga altijd kamperen als het regend...dat vind ik HEERLIJK.
Vandaar mijn vraag aan overige chatters,betreffende het kamperen met regenachtig weer.Mischien dat er meer zijn die dat HEERLIJK vinden.
uhhh,ik sarcasme niet begrijpen????Vraag het de andere chatters,die denken dat ik het heb uitgevonden.....
Tja,dat emergency niet gewoon is aan, culinair hoogstaande gerechten,daar kan ik ook niets aan doen.

Advertise here!!

05.06.20070 likes
eerst volgende keer als het er van komt dat ik per ongeluk zal kamperen wil ik in de sneeuw staan op een hoge berg en ieder die in mijun buurt komt bekogel ik met sneeuwballen dus bent gewaarschuwd

visser
06.06.20070 likes
hey visser,

Dan ga ik ook mee kan ik jouw eindelijk inpeperen met sneeuw,maar ik ga alleen mee als ik bij jouw in de tent mag slapen hahahahaha.
Je bent gewaarschuwd!!!

Kuss Bonn
06.06.20070 likes
haha bonneke toch wat denk je van de temperatuur moet wel onder nul wezen nou kom op helden word lachen laat zien dat je geen mooi weer campeerder ben en laat je fantasie gaan

visser
06.06.20070 likes
Tja,dat emergency niet gewoon is aan, culinair hoogstaande gerechten,daar kan ik ook niets aan doen. (Quote Zuurkool)

Deze zin is mij niet geheel duidelijk. Geheel onduidelijk, laat ik het zo zeggen.
06.06.20070 likes
nou ben aan het nalezen gegaan maar kan niet ontdekken dat ik deze zin geplaats heb ik zie nu dat het een zin is van zuurkool zal je daar je vraag moeten neerleggen eerst goed kijken aan wie je hem stelt foei toch

visser

Adverteer hier