Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

kampeerweekend

Advertise here!!

06.06.20070 likes
Ik kan nu wel allerlei opmerkingen gaan maken over je spel- en grammaticafouten deepblue (intellectueel als JIJ, niet als JOU), maar ik laat het er maar bij zitten. Aan je typstijl kan ik in ieder geval wel merken dat je nog erg jong bent. En Zuurkool stelt het niet op prijs als hij zuurtje genoemd wordt, dat weet ik nog van een vorige chat.
Trouwens, typen zonder punten kan erg vervelend zijn. Maar ik heb het er al met visser over gehad en het is goedgekomen, dus waar bemoei jij je eigenlijk mee, deepblue?
06.06.20070 likes
?????Als iemand mij zuurtje noemt,heb ik daar totaal geen probleem mee.
Het kan zijn dat ik dat ooit eens heb gezegt,tegen iemand die altijd zat te zeuren.
Volgens mij was dat op een chat,waar allemaal zwaargelovigen zaten,en waar ik een vrouwelijke chatter zeikmuts noemde.
Omdat die persoon altijd iets te klagen had.

Het is later wel goed gekomen tussen ons,ze vroeg mij zelfs,om eens te komen kijken,als ze moest optreden met het koor waar ze in zong.
Ik heb daar vriendelijk voor bedankt,maar ben niet op de uitnodiging in gegaan,omdat ik met één zeikmuts nog wel kon leven,maar een heel koor.Nee

P.S
deepblue mag zich,op deze chat,overal mee bemoeien.
Net als ik.Dat is bij het registreren afgesproken..
06.06.20070 likes
nou als het goed is emergency en je klikt op de startpagina hier persoonlijk aan zie je ook berichten staan open dat maar daar hebik wat voor je achtergelaten

groeten visser
06.06.20070 likes
Ik heb het gezien visser. Dank.
06.06.20070 likes
en toen gingen we het weer hebben over het kampeerweekend

Advertise here!!

06.06.20070 likes
HEERLIJK...HEERLIJK
06.06.20070 likes
dank je zuur, of mag ik zuurtje zeggen
06.06.20070 likes
al noem je me zoetje....kip.
06.06.20070 likes
ow, maarre zuurkool is toch normaal gesproken wat zurig???

dus jij bent zoet van smaak , hmm , lekker
06.06.20070 likes

Adverteer hier