|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten oke gastroke......
ik moet toegeven.......dat heb je mooi gezegd !  ook ik vind het erg gezellig hier......en ben 1 van de nieuwe...
en samenspannen aniet? dat gevoel had ik in het begin ook wel eens....dat gaat over als je iedereen beter leert kennen en ze ook de kans geeft om jou beter te leren kennen...;)
..................groetjes............kussssss jose |
aniet69 Undefined 12 berichten hoi seeke,
heb tegen denre gezegd vandaag dat ik hem niet gemaild heb omdat dat samenspannen veel minder is gworden.
groetjes,
anita |
Anonymous Undefined 65739 berichten Dat vind ik heel fijn om te horen van je, Aniet  ...het laatste wat we willen is dat er kliekjes gevormd worden waar een nieuweling niet tussen past.
Iedereen, maar dan ook werkelijk IEDEREEN is hier welkom...en ja, de vreemden van nu zouden zomaar eens de vrienden van later kunnen worden...
Nakky |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik mag dan nog niet zo lang komen maar ik vind de mensen hier gezellig was zoekende naar een leuke site nadat verleden jaar een chat site was gestopt heb hier helemaal mijn draai gevonden hoop hier nog lang te chatten aan mij zal het niet liggen visser |
Anonymous Undefined 65739 berichten nou ik heb iig een heleboel nieuwe vriendjes en vriendinnetjes gekregen, ik ben sociaal en open,...en dan is het gezellig maken niet moeilijk meer,...dusse,... beetje aan jezelf werken dan he inge!! maar even goed,...kusssss en hoop je snel weer terug te hebben hier en kunnen we eens kletsen.com
Groetjes Maurice,... de dorpsgek van kletsen.com |
|
racingboy1 Undefined 42 berichten hoi hoi , voor mij is deze site echt nen topper , int begin had ik wat bang , maar na enkele weken begint het al los te lopen , en ik amuzeer mij iedere keer rot!!! zeker op die saaie donkere winteravonden!! , begin enkele mensen te kennen en hoop jullie te blijven boeien met een beetje humor!!
|
mama van vijf Undefined 1803 berichten hahahha raceke !!
toppie om dat te horen !!! vind je ook een leuke gast hoor hahah
kusss
mama |
oh race hahahahha. lange winteravonde . nou het is nu lente kom je dan ook nog.
gr mram |
Novato Undefined 3 berichten jeetje hee soms een beetje  maar als ik even aan het kletsen com   de laatste roddels uitwissel  dan ben ik binnen de kortste keren weer  en voor ik het weet  en
kan ik er weer even tegen ;)
Daaarom kom ik steeds weer even terug.
(en natuurlijk om de virtuele zoenen van Shirley)
Novato |
racingboy1 Undefined 42 berichten denk het wel hoor mram , de lange lenteavonden zijn ook leuk om te kletsen.com , ik heb mijne draai hier echt wel gevonden hoor!! als ik een beetje tijd over heb spring ik binnen !! thx
groetjes racing ! kisssss |
|