|
|
|
gewoonmoon Undefined 40 berichten nou, ik ben het helemaal oneens!!!!!
ik kijk er elke dag naar uit om even op kletsen te kunnen ! zeg zelfs tegen mijn huisgenoten dat ik iets heeeel belangrijks op de computer moet doen en ga dan lekker naar kletsen!!!
ik vind het er erg gezellig .
en dat het af en toe eesn een keertje iets minder is?....komt in mijn werk of in de kroeg ook wel eens voor.
hoop hier nog lang te komen,
kus en dikke knuffle, moontje |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hey mensen,
Heb mij ook gestoord aan bepaalde dingen, over normen en waarden gesproken!! ook mensen die al lang op deze site zitten moeten zich aan normen en waarden houden, en mogen ook gekickt worden(tip voor de moderatoren!!!), vond het altijd een leuke site maar de laatste tijd zitten mensen zich met zaken te bemoeien die hun niks aan gaat, daarbij gebruiken ze woorden die hier niet thuis horen, mensen die mij niet kennen moeten ook niet over mij oordelen, enigste die mij beter kent is cats!!!! wie de schoen past trekke hem aan!!!!
Dat moest er even uit en zonder scheldwoorden!!!!!!!
mvrgr,
Red |
Anonymous Undefined 65739 berichten Thnx Shir en Mama!
ja ik blijf zeker komen hoor.
en inderdaad gezelligheid moet je zelf maken en je moet er zelf tijd aan willen besteden om de nieuwe te leren kennen.
ik vind het nog steeds supergezellig en ook ik kan het meestal niet laten om eventjes te komen kijken....
dat eventjes wordt meestal langer hahaha maar dat geeft niet.
xxxx |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik vind het hier nog steeds heel gesellie hoor kom er nu al un jaar en jah bij het begin kwamen er natuurluk owk mensen die er nu niet meer komen, tuurluk dat is jammer, sommige waren egt super aardig! maar bekijk ut positief er komen owk weer nieuwe mensen die super sijn!! tuurluk se sijn anders dan de oude, maar jah iedereen is anders en iedereen heeft iets anders mooi ni sig!!!
je moet gewoon iedereen apart bekijken en niet mensen met elkaar gaan verglijken want jah dan wordt het natuurluk nooit leuk!!!
ik blijf hier lekkr komen hoor! vind het egt super hier!!! is altijd gesellig en er staan altijd mensen voor je klaar, dat vind ik egt super!!!
dikke kuss kirsten! |
aniet69 Undefined 12 berichten Ik vind het een hele leuke en gezellige site. Geen ruzies etc wat ik op andere sites wel meemaakte.
Site zit zeer goed in elkaar en vind het ook goed dat er altijd een moderator is die evt. bij ruzie of iets anders kan ingrijpen.
Wat ik wel negatief vind is dat ik het idee heb dat er soms samengespannen wordt, maar dat kan ook aan mij liggen denk ik dan maar.
Verder, zo doorgaan met deze site!!!!!! toppie!!!!!!
groetjes,
Anita |
|
Administrator 550 berichten Hallo Anita,
Kliekjes vormen zich overal maar indien je het gevoel hebt dat er een samenzwering tegen iemand is kun je hier altijd een melding van maken bij een moderator. Indien je denkt dat je dit niet bij een van de moderators kwijt kunt, stuur je gewoon mij een mail of email en ik zal dat dan zeker verder uitzoeken!
Kletsen.com is altijd gezellig geweest en MOET ook gezellig blijven, ongeacht wie je bent of wat je doet. Voor mensen die daar anders over denken zijn er genoeg andere sites
. |
aniet69 Undefined 12 berichten hey denre,
Ik zal je eerstdaags wel ff mailen. Ik kijk het eerst nog wel even aan voordat er misschien onrust of iets komt.
In ieder geval bedankt.
Groetjes,Anita |
Anonymous Undefined 65739 berichten hallo anoniem
ik kom hier al meer dan een jaar met een onderbreking van een paar maanden. we houden ons vast aan de ouwe rotten van toen inderdaad was het toen héél gezellig tot er een spelbreker iedereen begon te manipuleren zo zijn de ouwe rotten een voor een weggebleven. ik probeer ook die draad terug op te nemen al moet ik toegeven dat ik het soms moeilijk heb.je blijft altijd hopen dat er toch iemand van toen is .... Ik vind het wel fijn dat deze site al zoveel vooruitgang heefd geboekt daarom probeer ik ook steeds terug te komen ....
groetjes tinneke |
Anonymous Undefined 65739 berichten
 ach...;wat is goed.....de wereld ligt aan je voeten.....hier is niets van moeten.
Het is enkel van mogen,
en dingen van een ander gedogen.
Beetje lach,
beetje traan,
goed en slecht,
ik heb er ook aan mee gedaan,
gezellig?
och, niets is wat het lijkt,
maar we worden er niet dommer van,
wie weet,
is het deze chat die een beetje verrijkt!!
beetje dit,
beetje dat,
zit de grote waarheid
op een andere chat?
Gastroke.
(gastroboy8@hotmail.com)...voor wie liever rechtstreeks eens een babbeltjewil.
XXX

|
Anonymous Undefined 65739 berichten mooi gastro  groetjes shirley |
|