Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

jammer!!!

1

Advertise here!!

Citeren13.02.20060 likes
hoi mensen van kletsen.com

ik kom hier nu bijna een jaar
eerst vond ik het echt een gezellige site
en nu , nu vind ik er niks meer aan jammer is dat ik heb al van meerdere gehoord dat de site lang niet meer zo leuk is als eerst !!

groetjes
Citeren13.02.20060 likes
Hallo anoniem,

Leuk te horen dat je hier al bijna een jaar komt en jammer te horen dat het niet meer zo leuk was als toen.

Persoonlijk vind ik het nog altijd gezellig en zonder aan te geven waarom het niet meer zo gezellig is kan ik niet veel mee (ook jammer dat het anoniem is geschreven trouwens).

Misschien heb je ideeen/suggesties hoe we het weer net zo gezellig als toen kunnen krijgen, mijn email adres is nog altijd webmaster@kletsen.com maar je mag dit natuurlijk ook in het forum plaatsen.

Groeten en we kletsen.com,

Denre
Citeren13.02.20060 likes
annoniem je hebt gelijk,is ook bijna niks meer,niet meer gezellig,ouwe mensen blijven weg
er zijn wel nieuwe maar is toch anders,miss moeten we eens vaker komen kijken als we tijd hebben
Citeren13.02.20060 likes
He marie,

was jij dus, zie het aan het ip adres
Groeten en we kletsen.com,

Denre
Citeren13.02.20060 likes
hmmm ook niet echt leuk te lezen als nieuwkomer...

maar goed... heb niet echt gemerkt dat het niet gezellig is... dus ik chat vrolijk verder....

oud.. nieuw... ach boeiend...

tot chats!

Advertise here!!

Citeren13.02.20060 likes
heyyy cin !!!

blijven komen jij ....en het is hier altijd gezellig toch?
iedereen is welkom van klein naar groot, dik en dun, lang of smal hahahaa

dikke kusss
mama
Citeren14.02.20060 likes
tja cin moet ik je gelijk in geven oudere dingen zijn altijd leuk maar nieuwe ook ben blij je te mogen leren kennen gezelligheid maak een ieder zelf mama groot gelijk niemand is perfect en iedereen is welkom we maken het wel gezellig het is maar hoe je er tegen aankijkt toch ?

lieve groetjes shirley
Citeren14.02.20060 likes
nou luca blijft het gezellie vinden je kan het zelf ook gezellie maken he
ik vind het een toppie site echies wel

heel veel liefs luca
Citeren14.02.20060 likes
hey denre

mam heeft het niet geschreven maar ik heb het gedaan !!

gr inge
Citeren14.02.20060 likes
ik weet niet wat ze dwars zitten gezelligheid komt van je zelf en maak je ook zelf ik kom ook net kijken maar vind het gewooon gezelig lol lol

1

Adverteer hier