Citeren12.11.20120 likes

Advertise here!! |
Citeren12.11.20120 likes ![]() |
Citeren12.11.20120 likes Meneertje dat noem je vriendschap ![]() Jij bent gewoon een goede vriend van mij geworden, en ik ben blij met jou. Dus maak je nu een rijm voor mij ![]() ![]() ![]() |
Citeren12.11.20120 likes en ook voor mij koffie, misschien een mooi rijmpje voor bella en mij? ![]() |
Citeren12.11.20120 likes mmmm,meiden dat is niet zo makkelyk hoor
ik moet best lang nadenken over zo rym er echt voor gaan zitten maar zal het proberen hoor ![]() |
Citeren13.11.20120 likes Plantje let op ![]() ![]() O wat ben ik blij, Met de vriendschap tussen jou en mij. Ik wil jou laten weten, Dat ik onze mooie vriendschap nooit zal vergeten. We kletsen en dollen met elkaar, Ja, soms zijn wij samen wel een beetje raar. Soms denk ik wel eens waren we maar broer en zus, Dan is de vriendschap die ik voor jou voel niet zo gek dus. Ik had nooit verwacht, dat chatten dit voor mij in petto had, Maar jij meneertje plant bent een lieve schat. Jij wilt het niet horen, Maar daar ga ik me nu eens niet aan storen. Ik heb hier op klets heel veel vrienden gekregen, En daar ben ik heel blij om. Maar het is vaak s avonds laat dat ik voor de chat met jou kom. Jou vriendschap maakt mij blij, En lekker puh jij hoort een beetje bij mij. Plant BEDANKT voor jou vriendschap. Dikke knufff bella ![]() |
Advertise here!! |
Citeren14.11.20120 likes haaa ,ik word der verlegen van |
Citeren14.11.20120 likes ![]() |