Citeren15.05.20120 likes
En plantjuhhhh
Al bericht gehad van een leuke dame
Al bericht gehad van een leuke dame

Advertise here!! |
Citeren15.05.20120 likes En plantjuhhhh
Al bericht gehad van een leuke dame ![]() |
Citeren15.05.20120 likes ehhhhh,volgens my lezen alleen bella en bonn forum
anders had er toch al lang een dame gereageert? op zo romantisch gedicht ,toch? ![]() |
Citeren15.05.20120 likes ik lees inderdaad veel forum koffie, maar dat had je al geconcludeerd, op scroll hou ik ook nauwlettend in de gaten of er leuke meisjes zijn van in de 20 maar het lukt nog niet zo best, ik zat alleen aan meisje te denken, die was laatst op scroll toen jij er ook even was ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren16.05.20120 likes nou bonn ,ik heb op chat idd nog wel een beetje sjans her en der
en we hebben nog goede hoop za vast wel een meid zyn die in me gesjans trapt van die trouwens heb ik het telefoonnummer al jaja echt waar ,maar ze is niet op forum he woont wel vlak by me das alweer pluspunt ![]() |
Citeren16.05.20120 likes wow koffie, kijk dat is nou eens goed nieuws koffie, zal je dan toch eens geluk hebben ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren19.05.20120 likes ![]() |
Citeren19.05.20120 likes wat is er bella?
heb je niet fyn geslapen? waren ze niet lief voor je? |
Citeren19.05.20120 likes Plantje Kusss ![]() De 1ste nacht was het 4 uur en om 6.30 was de eerste weer wakker, dus ik ook. De 2de nacht heb ik 5 uurtjes geslapen. Ik heb vanmiddag nog maar een paar uurtjes bijgeslapen. ![]() Het was weer super, de 95 kids en de leiding heeft het naar zijn zin gehad. Het weer was super. Maar deze ![]() ![]() ![]() ![]() Ik stuur je even een berichtje. Fijne avond lieve vriend Knufff bella |
Citeren24.05.20120 likes ik moet vlug wat typen ,anders valt dit geweldige gedicht eraf
zou zonde zyn ,zo myn best erop gedaan dames .u kunt nog altyd op dit mooie romantische gedicht reageren laat niets u weerhouden ![]() ![]() ![]() |
Citeren24.05.20120 likes Denk dat de meeste meiden al gereageert hebben, Koffie. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |