Citeren24.05.20120 likes
freek ,ik heb altyd nog hoop dat er een verdwaalde vrouw reageert

Advertise here!! |
Citeren24.05.20120 likes freek ,ik heb altyd nog hoop dat er een verdwaalde vrouw reageert ![]() |
Citeren24.05.20120 likes Koffie, ik hoop het ook voor jou ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren24.05.20120 likes jammer alleen dat de vrouwen die reageren niet goed genoeg zijn voor koffie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren04.07.20120 likes Plantje was intens blij
Hij kreeg weer een stoot cafeïne erbij. Hij liep te dansen en te swingen Begon al vreemde liedjes te zingen. Zijn blaadjes gingen er van glanzen De vrouwtjes begonnen al te sjansen. Plantje voelde zich enorm in zijn element Hij is tenslotte die cafeïnestoot gewend. Nog een bakkie drinkt hij voor de nacht En droomt dan van de vrouw die naar hem lacht. |
Citeren05.07.20120 likes ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren12.11.20120 likes effe omhoog halen ,want heb ook flink me best gedaan op het gedicht ,dusss |
Citeren12.11.20120 likes Wat is er toch aan de hand ![]() Met mijn grootste vriend, meneer plant ![]() We gaan er niet omheen draaien, Niemand hoeft het meer te draaien ![]() Plant mijn beste kletsen maat, ![]() Wat was je vannacht weer laat. ![]() Lieve roze panter ( is ons geheim :tongue ![]() Met jou vriendschap ben ik heel erg blij ![]() Dikke knuffel van mij voor jou, Omdat ik toch wel van je hou ![]() ( haha) lekker puhhh Zo nu sta je top weer boven aan, En kan jij er weer voor gaaaaaaaan ![]() |
Citeren12.11.20120 likes Niemand hoef het meer te draaien moest het zijn
![]() ![]() ![]() |
Citeren12.11.20120 likes ey bella, je mailbox zit vol, was ik een mega lange mail aan het versturen, naar aanleiding van jou mail, krijg ik de melding dat je het maximale aantal mails in je box hebt staan ![]() |
Citeren12.11.20120 likes Bonneke kussssd
Oké, dat ga ik nu eerst doen ![]() Dank je voor de tip. En nog een keer, en nu wel goed beertje ![]() ![]() Draaien moest raaien zijn. ![]() Raar woordenboek op mijn mobiel ![]() |