Citeren05.01.20070 likes
van tuinen geen idee maar van bestrating weet me mannetje alles

Advertise here!! |
Citeren05.01.20070 likes van tuinen geen idee maar van bestrating weet me mannetje alles ![]() |
Citeren06.01.20070 likes thanx twink,
de bestrating zal me ook wel lukken, tis enkel het ontwerp v d tuin waar ik niet zo creatief mee ben. Kussies |
Citeren06.01.20070 likes Ik woon in een saaie *piep* straat.. ![]() Geen ene flikker aan.. Woon hier toch al 15 jaar, dus ben het wel gewend ![]() Uitzicht op het weiland en daar achter de weg En het tuincentrum Trent en Tuin ofzo.. ![]() Ongeveer naast ons. Buren hebben 2 meter aangebouwd ziet er niet uit voor ons. De sukkels ![]() Alle mensen die hier wonen zijn dom. Helemaal niet aardig.. ![]() Verder is het wel een leuke stad.. ![]() he Twinky? ![]() Kussssssssssss Lau.. ![]() |
Citeren06.01.20070 likes Ik woon in een straat waarin zowel koopwoningen als huurwoningen zijn.
Een straat met de nodige "controleurs" dat als je rolluik een dag dicht blijft dat je man/vrouw de dag daarna al de vraag krijgt goh.. is je man/vrouw ziek????? Maar verder een heerlijke rustige straat waar ik met veel plezier woon ![]() |
Citeren07.01.20070 likes ben ik blij dat ik in rotterdam woon en niet in zo lul dorp bla bla bla ![]() |
Advertise here!! |
Citeren07.01.20070 likes ja, he snake! de kroegjes lekker dichtbij, maar geen braadworstjes! ![]() ![]() ![]() |
Citeren07.01.20070 likes waarom denk je dat we uit die wijk zijn vertrokken laura ![]() ![]() |