|
|
|
nou ehm het is best een gezellige straat.
huizen die leeg komen worden verkocht, dus er komen veel jonge stellen in de straat.
je word altijd goed in de gaten gehouden  steek je je hand door de brievenbus dan weet heel wveen het.
|
kip31 Undefined 680 berichten Ik woon in een dorpje met maar 9 straten  , ons huis is een huis van voor de oorlog, dus oud, krakend oud  Het zijn allemaal witte huisjes (arbeidershuizen van de zinkwit vroeger) en iedereen weet alles van mekaar, momenteel hebben we 2 huizen in de straat, we hebben nl in februari het huis van de buren gekocht  Ons oude huis staat nog te koop samen met nog vele andere huizen in Eijsden  Dus das ff iedere maand 500 euro extra weg, maarja, verder wonen er hier heel veel kinderen, en is de sociale controle erg groot, soms een nadeel, soms een voordeel
En als jullie eens willen komen kijken hoor ik het wel,haha  , of als iemand nog een leuk huis in limburg zoekt voor niet teveel geld, haha
Kusssssss Kip |
Anonymous Undefined 65739 berichten nou ik woon in een rijtjeshuis, en er staan hierom heen ook allemal rijtjeshuisen en un paar flatten!
ik ken iedereen wel van gezicht maar verder ken ik er maar weinig beter...
de laatste uit ons rijtje gaat nu ook verhuisen, en dan wonen wij als enige ernog vanaf het begin in! dus komen steeds meer kleine kindjes erbij, leuk!!!
kuss kirsten! |
kan kip haar huis aanprijzen is een erg mooi huis.  maar vind het een beetje ver weg van me ouders dus ben ik geen kandidaat ahahahahahah
ik woon in de eerste nieuwbouw van na de oorlog. zijn niet van die hele grote huizen maar voor mij en me meiden groot genoeg.
heb 3 slaapkamers en niet zo heel grote woonkamer en een tuin met een heel groot speel huis er in voor de meiden
de buren zijn van turkse afkomst en erg aardig . tis een volksbuurtje iedereen groet maar heb voor de rest niet zo veel contact met de buren alleen met de over buren dat is een goeie vriend en vriendin geworden |
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik woon in een rijtjeshuis (eensgezinswoning) en kijk uit op een winkelcentrum hier. De huizen stammen uit 1974 en zijn de afgelopen jaren grondig gerenoveerd (kunststof kozijnen, isolatie overal en de keuken enzo zijn vernieuwd)
Ik heb 3 slaapkamers, 2 wc's en een badkamer met ligbad.
Mijn voortuin staat op het zuiden, en mijn buren zijn aan de ene kant Nederlands, en aan de andere kant Surinaams.
Op 100mt hier vandaan heb je een groot park, heerlijk om te wandelen.
Het is een erg rustige omgeving, waar weinig overlast is te bespeuren.
De Bedhir school die in 2004 in de brand was gestoken, was hier bij mij om de hoek, aan de rand van het park.
Maar toch, hoe graag ik hier ook woon, dit huis is voor mijzelf alleen veels te groot, en ga dus ook volgend jaar verhuizen naar een appartementje, 1 slaapkamer is voor mij meer dan genoeg, en een tuin is voor mij geen pre.
Jaco XXX |
|
ik woon en eengezellige straat met ook wel oudere mensen en er wonen ook mensen met hele kleine kinderen en de nieuwe buren van ons die zijn ook heel gezellig
liefs wilma |
feye Undefined 360 berichten een componisten-straat  en heb het er mega naar me zin.
en grootste voordeel me dochter hoeft alleen parkeerplaats over om bij school te komen.
kusss feye |
Anonymous Undefined 65739 berichten euhmmm...
ikke woon in een vrij rustige straat...
word ook wel door elkaar in de kijk gehouden...maar gelukkig nie zo erg...
alleen buren beetje bekakt...zaterdag aaf voor stapphuu ga
effe de muziek wil laten knallen..hangen ze dus al aan de bel hier  das een nadeel dus....
maar zo wel een lekkere rustige straat...met veel doggies en kids achter op het plein...  greetzz..kisses..
...~~** mariska **~~... |
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik woon in een gemeentelijk monument. Het is een pand op zich (ik heb alleen een stukje) maar hij staat zij aan zij met een paar anderen. De straat is een van de betere uitgaansstraten in Groningen, soms een voordeel soms een nadeel, ik Kip eens te citeren ;) Omdat ik hier nu alleen woon vindt ik het wel gezellig dat je altijd wat hoort, het is nooit stil. (plus dat ik mn katten heb :P) Parkeren is hier een drama overigens maar een auto had ik toch al niet, o en ik heb geen tuin. Wel jammer, maar scheelt weer tijd/werk/ geld. Ik heb het nu iig erg naar mn zin hier.
Knuffel, Ronnie (zyx) |
Anonymous Undefined 65739 berichten nou , woon zelfde straat als doornroosje  leuke buurt, erg gezellie,
een volksbuurtje dat wel , het verandert wel want waren eerst huurhuizen en nu als de mensen eruit gaan dan worden t koophuizen dus komen wel mensen wonen van buiten waddinxveen. Dus er verandert wel veel.
Is niet meer zoals voorheen , ons kent ons
|
|