Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

in wat voor straat woon jij ??

Advertise here!!

Citeren30.12.20060 likes
Ik woon in een vrij rustige buurt, een hoekwoning met een flinke tuin. Alles staat hier door elkaar, koop en huurwoningen, van eind jaren tachtig. Het huis zelf is niet zo heel groot, had ruimer gemogen van mij, m.n de woonkamer en de keuken.
Wel een vrij uitzicht, voor en achter en dat is dan weer heerlijk! Genoeg te spelen voor de kids en je bent zò in het buitengebied, ook een prè

xxx Suus
Citeren04.01.20070 likes
en ik woon in het laatste huis van een lange straat waar maar 4 huizen in staan.
Woon midden in de bossen in een huisje met 2 hectaren grond waar ik geen tijd voor heb dus we hebben een echte natuurtuin.

Maar nog ff want heb ander huis gekocht midden in een drukke straat nog groter dan wat ik nu al heb en met handelsruimte erbij dus voor mij is dat ideaal want dan kan ik werken van huis uit.
verder zit er ook nog een bouwkavel bij van 7 are waar we een overdekt zwembad op gaan bouwen van 15 bij 7 meter.
dus als alles af is en je wilt een keer zwemmen!@!!!!!!
Citeren04.01.20070 likes
ow dat word het volgende chatuitje zeker
Citeren04.01.20070 likes
wanneer is t af dan ??
Citeren04.01.20070 likes
deep wanneer is dat subtropichezwemparadijs af ?????

Advertise here!!

Citeren04.01.20070 likes
Ik woon naast een straat, niet in een straat.
Citeren04.01.20070 likes
ik woon in een leuke gezellige straat (als je t zo mag noemen)
hier woont iedereen vrijstaand en heeft veel ruimte om zich heen
we hebben een speeltuin en veel heel veel water om ons heen
ik woon in een mobile bungalow van 17 mtr lang bij 6 mtr breed met een aanbouw van 6 bij 5 mtr die op ons grond staat van 7oo 4mtr grenzend aan de woudvaart(vaarwater)
heb hele leuke buren
iedereen kent elkaar en lopen zo bij je naar binnen op de koffie/thee

xxx twink en henk
Citeren04.01.20070 likes
700 m2 dus
Citeren05.01.20070 likes
hoi,

ik woon in men zelfgebouwd huisje met vrouwtje en kids, heb er bijna 3 jaar over gedaan-het huisje-om het klaar te krijgen, heb dan ook alles zelf gedaan. Knap hè!

Wij wonen in een best wel drukke straat maar we hebben dan ook genoeg ruimte achter het huis, een tuin van +/-14 are. met een houten speeltuig voor de kids, vinden ze zalig.

Men tuin moet nog wel verder ontworpen worden en heb momenteel alleen maar veel gras om af te rijden.(2 uren rondbrommen. Voor de rest alles kits!!

Is er mssn iemand die gevoel heeft om tuinen te ontwerpen? Let us know...
Citeren05.01.20070 likes
haha in mei krijgen we pas de sleutel en dan kunnen we pas gaan bouwen dus zwembad zal iets zijn voor eind dit jaar.

greetzzzz

Adverteer hier