Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

ik kom de eerste weekend niet op kletsen

Advertise here!!

Citeren27.09.20120 likes
Wolf knuff

Ik snap dat je moe bent. Probeer goed te rusten.
Zeker gaan je ouders voor alles, zo hoort het ook.
Maar ik wil ook wel dat je goed voor jezelf zorgt.

Sterkte en dikke knufff
Citeren27.09.20120 likes
Hoi Wolf,

veel sterkte en rust goed uit.

Groetjes Oli-
Citeren28.09.20120 likes
Goeden s'middags all

he he dat lucht op ze is wakker mijn moeder en dat is toevallig mij vader was er ook bij toen zei de ogen open dee nog niet spraakzaam want ze had slangen in haar mond..,ik huilde van blij schap[het blijft toch je moeder],nu ben ik thuis ff bijkomen van alles.Thnxx oli lief van je en mischien spreek ik je nog bij kletsen met andere kletser's hihihi,morgen weer een frisse dag samen met mij zoon om te gaan voetballen en gelukkig thuis voetballen en mijn dochter gaat wat anders doen samen met een vriendinnetje iets.

nu stop ik even eerst ff eten,misschien straks met jullie kletsen,ik zie het wel en een fijn weekend all en nogmaals bedankt!!

fijn weekend,

mvg wolf
Citeren28.09.20120 likes
Heey wolf..... hou je de moed er wel in?

Sterkte vriend.
Citeren28.09.20120 likes
lieve wolf, heel herkenbaar dit wat jij typt, heb het 2 jaar achter elkaar gehad, maar dat sloopt je inderdaad, maar ik was er ook altijd voor mijn vader, en schoonouders en schoonzus. En daarnaast dan je werk en je eigen gezin nog, maar ik wens je heel erg veel sterkte, en pas goed op jezelf, neem ook je eigen rust, anders krijg je de klappen, en dat kan niet voor je kinderen, hou je haaks, dikke kuss en knuff

Advertise here!!

Citeren29.09.20120 likes
Bonn zoenn,Je hebt helemaal gelijk Bon,wat je hier typ!!Nu is het mij beurt.[niet persoonlijk bedoeld}Ik ben zelf ook niet helemaal genezen,maar ja ouders gaat voor straks naar het ziekenhuis toe en de mensen ontvangen twee personen teglijk naar binnen niet meer,anders wordt het voor haar een beetje te druk!!

tot zo ver

thnxx Bonn

fijn weekend,
Citeren29.09.20120 likes
Hoi wolf

Nu even je gedachte verzetten bij de voetbal.
Daarna veel succes in t ziekenhuis.
Hoe is het met je eigen pijn , is dat al minder?
Ik wens je sterkte vandaag, en pak je rust wanneer het kan.

Dikke knuff en ik denk aan jou
X bella
Citeren29.09.20120 likes
idd Beertje zoenn

Vandaag even met mij zoon naar de voetbal gewonnen met 5-2 met de competitie,mij zoon heeft er drie ingetrapt geweldig..,met mezelf beertje is nog niet genezen beetje voor beetje,nu gaat de aandacht naar mijn moeder!!

zoennn Beertje

fijn weekend
Citeren07.10.20120 likes
Zal er niet veel over typen,het gaat niet goed met mij moeder!!Morgen vroeg in de ochtend wordt ze geopereerd aan hart en longen en misschien een tweede operatie maar dat wachten wij af!!Vandaag ga ik en kids eventjes langs!![laat in de middag]
Misschien dat ik vanavond ff komt kijken op scrool
Citeren07.10.20120 likes
Wolf knufff.

Ik hoop dat de operatie morgen goed gaat, wel spannend
En eng. Ik leef met je mee wolf. j
Heel veel sterkte, meer weet ik evenniet te zeggen.

Knufff bella

Adverteer hier