Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

ik kom de eerste weekend niet op kletsen

Advertise here!!

Citeren13.09.20120 likes
Wolf

het zit je ook niet mee he

sterkte en dikke knuffff

x Bella
Citeren13.09.20120 likes
tjee wolf , vervelend is het
misschien hebt dok goed spul
Citeren13.09.20120 likes
Dat is dan mooi klote, wolf.

Hey beterschap dan.
Citeren14.09.20120 likes
Dat typen jullie goed zeer klote..,vanochtend naar de dokter geweest en zei 'het gaat goed met je wang en ik zei echt niet' weer dik wat kan ik doen!!Medicijnen weer ofzo,ze zeiden kijk het even aan en kom volgende mnd maar terug dan zie we wel verder.We zullen het wel zien over een dikke maand!!

tot zo ver

Thnxx Bel zoenn/Plant&Freak Thnxx handd
Citeren14.09.20120 likes
jee ,over maand pas weer
das wel lange tyd hoor
als niet goed voelt of ziet ging ik toch echt eerder terug

Advertise here!!

Citeren14.09.20120 likes
Grrr wolf pas over een maand

Ik hoop dat je snel hier kan melden dat het goed is nu met je wang.
Ik denk aan jou, en wens je veel sterkte.

X bella
Citeren14.09.20120 likes
Dat heb ik ook door gegeven aan de dokter en die zal een typen naar het ziekenhuis Plant,dan mag ik mezelf melden maar hoop niet dat het zover komt,maar kom wel eventjes kijken bij kletsen!!

fijn weekend
Citeren18.09.20120 likes
Het zit echt niet mee,zit weer aan de medicijnen voor mij wang,{het is een kuur van een week}er zit weer een bult!!Precies op de plek waar ze een klein sneetje hebben gemaakt.Misschien dat ik een keertje kom maar beloof niets..
Citeren18.09.20120 likes
Beterschap, wolf
Citeren25.09.20120 likes
Het zit niet mee,sinds Zondagochtend rond een uur of 5.00-05.30uur heeft mij moeder een hartaanval gehad is met spoed naar het ziekenhuis gebracht,ze ligt in crisis aan de beademing met toeters en bellen met slangetjes en kabeltjes.Nu kom ik verlopig niet op kletsen voor mezelf en voor mijn eigen moeder,ik had al een kleine vermoede want ik voelde mezelf niet zo lekker,toen mij vader mij belde ben ik direct naar het ziekenhuis geweest voor ondersteunning,het lijkt dat alles teglijk komt.Ben zelf ook niet inorden maar nu gaat mij moeder voor alles op alles!!

tot zover,mij wens is dat jullie gezellig gaat kletsen ik hou jullie wel op de hoogte...,

Dank jullie

mvg wolf

Adverteer hier