Citeren22.11.20060 likes
ehm peet mag ik er 1

Advertise here!! |
Citeren22.11.20060 likes ehm peet mag ik er 1 ![]() |
Citeren22.11.20060 likes mama wil ook een zoen !!!!
mama xxxxxx |
Citeren23.11.20060 likes een dikke kussssss voor mijn eigen moppie die ik vandaag weer ga zien ![]() ![]() xxx peetje |
Citeren23.11.20060 likes ik geef een zoen aan sinterklaas omdat die lekkere pepernoten in me schoen heeft gedaan ![]() |
Citeren23.11.20060 likes ...ik geef een ...
dikke zoen en knuffel... aan mijn lieverd pro.... ![]() ..omdat ik ziels veel van hem hou...en hij weet wel waarom.. dikke kussss en knuffel lieverd... ben der voor je!!... ...greetzzz.kisses...**mariska** dont love themm al..just love the whan thats special above all!! |
Advertise here!! |
Citeren23.11.20060 likes ![]() |
Citeren23.11.20060 likes Ik geef een zoen aan iedereen die ik ken irl en nog niet irl hihihih van deze chat maar vooral mramm en marcel en jaco en feye die krijgen een extra mega kuss omdat ze me hebben geholpen toen ik het ff moeilijk had een zaterdag op het chatuitje thanks kanjers kusssssssssssssssssssssssssss
groetjes van feestje |
Citeren24.11.20060 likes ik geef een zoen aan sinterklaas, omdat die me een heel lief vrouwtje in mijn schoen heeft gedaan ![]() |
Citeren25.11.20060 likes hahaha...ikkes weer he... ![]() ikkes geef een lekkere lange .... lebbersssssssssssssssssssssssssss .... ![]() aan mijn lieverd pro....omdat op scroll iet meer zoveel gelebberd.. mag worden doe ik het lekkers hier...puhh ![]() lebberssssssssssssssssssssss...lebbersssssssssssss sssssss... en nog eens lebbersssssssssssssssssssss... ...hou van jou sjattie.... ...greetzzz...kisses..(lebberss)..mariska... dont love them all...just love the spacial whane .... |
Citeren25.11.20060 likes ik geef een zoen aan eeehm kevin , omdat hij het gisteravond ff heeeeeeeeeel moeilijk had. ![]() kev kop op man, life goes on |