|
|
|
ik geef kussss aan luca om dat pc het weer doet en het forum dus weer rap gaat  en ik geef kus aan iedereen die zaterdag komt zo dat ik er zaterdag ook een paar tegoed heb hahahahhahah
|
vrouwtje_47 Undefined 921 berichten wilma muts van mij dikke kussssssssss uit kerkrade hvj  en de rest kussssssss ik morgen wel  xxx peetje |
marisje Undefined 12 berichten ...ikkes geeft ook een
..lekkerse dikke kussssss aan iedereen..  ...greetzzz kisses...mariska...  ...have funn..life is to short... |
Tessem Undefined 2226 berichten Wil een ieder van het uitje die nu dit leest een kussssssss geven vooor het lezen en een kusje op het hoofd voor sommigen  hahaahhaa
Groetjes Tess xXx |
kip31 Undefined 680 berichten Ik geef mezelf een zoen omdat ik niet mee ben met het uitje en de hele tijd aan iedereen heb moet denken
|
|
Tessem Undefined 2226 berichten Ik geef een kusje aan Kippie kussssssssssssssssssssss , we hebben je wel gemist meis
Groetjes Tess xXx |
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik geef een kus aan Kip als troost dat ze het uitje heeft gemist.
groetjes & xxxxsjes
Nice |
ik geef vandaag een zoen aan julian de kleine van tessem en niceguy  en een dikke zoen aan dylan de zoon van wonder
|
Ik geef Kip een dikke zoen en mezelf.. omdat we samen niet naar t uitje geweest zijn
|
Tessem Undefined 2226 berichten Heeej snuffeltje kusssssssssssssssssss
Een vette zoen vanaf deze kant, want baalde er ook best wel van dat je niet kon komen  lebberendesmakkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Groetjes Tess xXx |
|