Citeren28.11.20060 likes
Ik geef een kusssssssssssssssss aan iedereen die hem maar wil en speciaal aan jaco omdat ........ nou dat weet hij zelf wel hihihi
Advertise here!! |
Citeren28.11.20060 likes Ik geef een kusssssssssssssssss aan iedereen die hem maar wil en speciaal aan jaco omdat ........ nou dat weet hij zelf wel hihihi |
Citeren28.11.20060 likes Kus voor natas. |
Citeren28.11.20060 likes kus voor waters en natas , omdat ze morgen trouwen ![]() ![]() |
Citeren29.11.20060 likes ..hahaha ik geef een zoen aan....
..boer en peetje.. ![]() omdat het zulke lieverds zijn... en het geluk hebben verdiend... kissss and big hug...voor peetje en boer... ![]() greetzz..kisses..mariska.. love the whan thats special in youre life... |
Citeren29.11.20060 likes en ik geef mijn ..
lieversd pro een dikke kussie en lieve knuffie... ![]() omdat ik enorm van hem hou... greetzzz kisses..mariska love the special whan in youre life... |
Advertise here!! |
Citeren29.11.20060 likes so en als we toch lekkers
aan de gang zijn hiero... geef ik ook nog een mega zoen en knuffie... aan dave... ![]() omdat die zo lief is en mijn maatje is... big hug and kisses...for you..dave.. ![]() greetzz..kisses..mariska.. love youre special whans... |
Citeren29.11.20060 likes ik geef een zoen aan luca, ja meis nu ist heeeeeeeeel spannend, ik weet het valt allemaal niet mee.
maar je weet ik zal er voor je zijn . |
Citeren29.11.20060 likes o lieve roos wat ben je toch een topper en ja zal je nodig hebben denk ik zo. je bent een goede vriendin ![]() |
Citeren30.11.20060 likes luca wyffie dikke kusssssssssssss in gedachten zijn we bij je ![]() dikke kussssssssssssssssssssssssssss ron en peetje |
Citeren30.11.20060 likes wilma dikke kussssssssssssssss van ons het was echt weer super gezellig gisteravond:up
we houden van jouw ![]() xxx ron en peetje |