Forums  ›  Spelletjes  ›  Forum spelletjes
 

ik ben blij/vrolijk om .........

Advertise here!!

Citeren26.11.20060 likes
ik ben super blij omdat ik 2 nieuwe cd's heb eentjuh van the gatering en een van evanescence en daar sat ook dvd bij en die luister ik nu( woeho sow mooie kleertjes heeft amy lee aan!!!) en allemaal super goedkoop en ik heb een super mooie pooster gesien van een engel en die ga ik voor kerst vragen( en anders een weekie later voor me verjaardag hahah)

en volgende week lekkr horror film kijken bij een meisje uit me team samen met me beste vriend( ik durfte niet alleen te gan kijken, aangesien ik baantjee al eng vind whahahah) en dan logeren, en dan volgende ogtend weer vroeg op en ik heb gewoon te veel leuke dingent e doen en typ nu veels te veel omdat ik super happy ben en dus een teveel aan energie krijg....
dus stop nu maar hihihi!


kusss kirsten!
Citeren27.11.20060 likes
ik ben echt SUPERBLIJ omdat mijn moppie de hele week bij mij is


dikke kusssssssssssssss peetje
Citeren27.11.20060 likes
gezellieeeeeeeeeeeeeee B&B maak er een toffe week van.
wens jullie heeeeeeeeeeeeel veel plezier .
Citeren30.12.20060 likes
ikben blij omdat het bijna oud en nieuw is weer een nieuwjaar nieuwe kansen
Citeren14.01.20070 likes
Ik ben blij omdat

vorige week mijn broer een zoontje heeft gekregen!

Lieieieieffff!!

Advertise here!!

Citeren17.01.20070 likes
ik ben blij omdat m'n oom een zoontje heeft gekregen
Citeren17.01.20070 likes
ik ben blij omdat ik nu een uur langer kan blijven liggen in me bed dankzij ze een nieuwe bushalt hebben geplaatst bij mij achter en die bus die daar komt heb ik ook elke dag nodig dus komt lekker goed uit voor mij

liefs wilma
Citeren17.01.20070 likes
Ik ben nu niet blij, of vrolijk
Citeren17.01.20070 likes
Lieve Jaco,


Waarom ben je niet blij of vrolijk?
Heeft het met het verlies van je chatvriendin te maken of is er nog iets,je mag me mailen he dat weet je.
Hou je haaks,kuss en knuff Bonn
Citeren18.01.20070 likes
ik ben echt heel blij ,omdat ik nu eindelijk na jaren eens echt weer gelukkig ben ,dankzei mijn eigen ron


moppie bedankt hier voor,

ik hou van jouw


dikke kussss van jouw peetje


(oeps was verkeerd ingelogd)

Adverteer hier