Citeren26.11.20060 likes
ik ben super blij omdat ik 2 nieuwe cd's heb eentjuh van the gatering en een van evanescence en daar sat ook dvd bij en die luister ik nu( woeho sow mooie kleertjes heeft amy lee aan!!!) en allemaal super goedkoop en ik heb een super mooie pooster gesien van een engel en die ga ik voor kerst vragen( en anders een weekie later voor me verjaardag hahah)
en volgende week lekkr horror film kijken bij een meisje uit me team samen met me beste vriend( ik durfte niet alleen te gan kijken, aangesien ik baantjee al eng vind whahahah) en dan logeren, en dan volgende ogtend weer vroeg op en ik heb gewoon te veel leuke dingent e doen en typ nu veels te veel omdat ik super happy ben en dus een teveel aan energie krijg....
dus stop nu maar hihihi!
kusss kirsten!
en volgende week lekkr horror film kijken bij een meisje uit me team samen met me beste vriend( ik durfte niet alleen te gan kijken, aangesien ik baantjee al eng vind whahahah) en dan logeren, en dan volgende ogtend weer vroeg op en ik heb gewoon te veel leuke dingent e doen en typ nu veels te veel omdat ik super happy ben en dus een teveel aan energie krijg....
dus stop nu maar hihihi!
kusss kirsten!