Forums  ›  Spelletjes  ›  Forum spelletjes
 

ik ben blij/vrolijk om .........

Advertise here!!

Citeren09.09.20060 likes
blij....omdat,uhm omdat,tja....ben niet blij
Ach jawel,een beetje,de zon schijnt!

xxx Suus
Citeren09.09.20060 likes
suus ben blij om jou weer gemeelt te hebben!!!

en ik ben blij omdat me eerst echte les week erg leuk was!!!
en ik lekkr veel heb gesprot dese week!
en omdat het mooi weer is, hoewel ik nog half loop te bevriesen maar ok hahaha!


kusss kirsten!
Citeren09.09.20060 likes
Blij je te horen meis en fijn dat het zo goed gegaan is deze week
Kussie van mij
Citeren16.09.20060 likes
Hier word ik blij van jahoeeeeeeeee:

Persbericht 15 september:
Nintendo heeft net haar persconferentie voltooid waar het de Europese lanceerdetails van de Wii-console bekend heeft gemaakt. Op 8 december, ongeveer een week later dan in Japan, zal de Nintendo Wii bij ons in de winkels liggen. De prijs van de console wordt 249 euro inclusief een Wii Remote, een Nunchuck-controller en Wii Sports.
De prijs en lanceerdatum van de Wii in Europa zijn geheel volgens verwachting en komen goed overeen met die van de eerdere aankondigingen van de Wii lancering in Amerika en Japan (na verrekeningen van BTW en valutakoersen).

Alleen...Nintendo rijdt ons huisje voorbij...
Spijtig misschien voor kinderen en tieners onder ons is het feit dat de lancering zal plaatsvinden ná Sinterklaasavond. Daar vist de Sint en Piet achter het net. Zijn we niet zoet genoeg geweest dit jaar? Bianca Stirnweis-van Dort, PR en Product Manager Nintendo Benelux vanuit London: "We hadden natuurlijk graag de lancering voor Sinterklaas gehad, maar dit was gewoon logistiek en organisatorisch niet mogelijk. Gelukkig voor ons wordt Kerstmis in Nederland steeds belangrijker, dus we verwachten niet zoveel problemen."
Bianca Stirnweis-van Dort kon zich nog niet commiteren aan hoeveel Wii's er tijdens de lancering in Europa aanwezig zullen zijn, maar hield vast aan het getal van vier miljoen wereldwijd tot en met eind 2006. In tegenstelling tot Sony en Microsoft heeft Nintendo een betere 'trackrecord' wat betreft het in orde hebben van haar productie en logistiek.

Dat word weer speluhhhh en vierkante oogjes en laat naar bed...uhm?...what's new? hahahahaha

Kisses Jaco
Citeren10.11.20060 likes
ik word vrolijk van het kleine beetje zon dat nu door de wolken schijnt en de aanblik van de kale bomen er bij . is een mooi gezicht

Advertise here!!

Citeren10.11.20060 likes
ben blij omdat ik vrij ben en het al een paar dagen weekend voor me is

groetjes dave
Citeren10.11.20060 likes
Ben blij omdat ik dit weekendje helemaal niets te doen heb, heerlijk zo een weekendje. Vorige week was het druk, en volgend weekendje het uitje (kijk er enorm naar uit, het "feest" begint al op vrijdagavond hihihihi)

Dus wat doet de kleine Nakky dit weekend?
-Uitslapen, tot ik klaar ben
-Computeren
-Lamballen
-Helikopteren (hihi)
-Lekker eten

Dark kisses and sweet cuddles

Nakky xxx ^^O^^
Citeren10.11.20060 likes
Ik ben altijd vroluk omdat ik verliefd ben!! <3
Citeren10.11.20060 likes
Ja, liesjeloeve, die ken ik nog eentje hahahaaaa

Nakky xx
Citeren10.11.20060 likes
hihi vindt het wel gezellie al die verliefde mensen

Adverteer hier