12.10.20050 likes
ja zo voel ik me precies ook!! precies het zelfde...
Advertise here!! |
12.10.20050 likes ja zo voel ik me precies ook!! precies het zelfde... |
12.10.20050 likes Geven nemen of krijgen
Als ik het durven zou heb ik heel wat te geven Kleine beetjes hier daar en het meeste hou ik maar Maar voor wie? voor die ene persoon? Welke ene persoon? Gewoon geven wat ik wil en wat ik kan Gewoon aan wie het wil nemen voor wat het is. Als ik geef geeft mij dat het recht om te nemen wat ik wil? Het voelt een beetje krom en lijkt ontzettend dom Nee, nemen wil ik niet Maar als ik krijg mag ik dan nemen? zolang het niet hoeft Is het welkom.... toch... Als ik iets te geven heb wacht ik dan op iets te krijgen? verwacht ik dan iets te krijgen? Ik geef wat ik kan en wil en altijd krijg ik terug als ik het neem voor wat het is Als ik verwacht, dan zie ik het niet omdat het terug komt in een vorm die ik nooit zou hebben verwacht En dat is nou net de kracht van geven en krijgen. |
13.10.20050 likes heel mooi!!!! dank je wel anoniempje ![]() het leven is gewoon niet altijd makkelijk. ik zou willen dat mijn vriend de tijd die hij achter de pc zit aan mij besteede. ik krijg best aandacht hoor. en hij is super lief. maar hij is verslaaft aan de computer ![]() ik zou hem nou eens willen verrassen met iets heel leuks. maar ja.. wat?? kusss |
20.11.20050 likes waar zoude weg gaan met je lief?
i don't now ze ... |
21.11.20050 likes ? |
Advertise here!! |
24.11.20050 likes wandelen in het park, de bioscoop, de zoo, gewoon lekker thuis een filmpje kijken..... Je hebt 1000den mogelijkheden! |
25.11.20050 likes Ik zou mijn geliefde zoooooo gelukkig maken, en ervoor zorgen dat elke dag weer spannend en zooooooo mooi wordt....maar, idd, Evikenobi, legio mogelijkheden, bioscoopje pakken (sinds 20 jaar eindelijk weer een bios hier) Romantisch uit eten (met kaarslicht uiteraard) lekker op vakantie naar Griekenland, of samen teder genieten van een filmpje thuis, samen op de bank, of als ze thuiskomt een etentje op tafel hebben staan, met een mooi achtergrond muziekje, en overal kaarsjes. En als ze besluit in bad te gaan, haar bad laten vollopen met een heerlijk geurtje, en overal theelichtjes....ik zou het wel weten, hoor!!!!!
...En in de winter samen sleeen van de heuvel hier, terwijl we lekker dik ingepakt zijn, en naderhand een warme choco in mijn lievelingscafe!!!!.... XXX Jonckheere Jaco |
25.11.20050 likes mmmm....jaco....
wat stel jij het toch allemaal heerlijk voor !! moet toch wel heerlijk zijn om zo verwend te worden door je geliefde.... maa rik zou het ook wel weten hoor : lekker languit op de zetel,aan niets moeten denken en aan niemand verantwoording afleggen,heerlijk wegdromen over allerlei dingen,lekker samen in bed blijven liggen, knufflen en samen lekker ontbijten... hahah...zo kan ik nog uren doorgaan hihihi kusss mams |
25.11.20050 likes Dank je, Mama kussssssssssss
Ja, de dingen die je noemt zijn ook heerlijkjes, tesaam met je geliefde lekker lang in bed blijven liggen, en genietend van elkaar, en dan na een tijdje een heerlijk ontbijtje, met (wederom hahahaa) kaarslicht erbij, een heerlijk eitje, wat lekkere broodjes, melk, koffie en een sigaretje...mhhhhh Of een heerlijk avondje alleen, allebei pyamaatje aan, de kussens en de deken van boven halen, en dan lekker knus samen onder de dekens, met een leuk filmpje, wat fijne hapjes en een Goddelijk drankje..hihiihhhi... Kusssssss Jacootje |
25.11.20050 likes Of tesaam wandelen op het strand, al hand in hand, en dan samen naderhand een klein maar o zo knus hotelletje induiken, en dan heel even, als je wakker wordt s'nachts, je geliefde aankijken hoe ze vredig slaapt, en haar teder kussen op haar wang, en je de gelukkigste mens van deze aarde voelen...mijn God, ik draaf door whahahaaaa
Wat is liefde toch mooi...zucht..... Jaco |