|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik weet niet meer wat ik eraan moet doen, maar weet iemand hoe ik van mijn jaloezie afkom? mijn vriend is echt wel te vertrouwen en het gaat ook super tussen ons. maar hij spreekt nu wel is af met zijn ex om voor zijn werk iets te doen met haar bedrijf, visitekaarten maken enzo, maar als ik er aan denk dat ze dan volgende week samen zijn in ons huisje dan word ik helemaal gek... en als ik het er dan over wil hebben met hem dan zegt hij vaak miet niet, niet zeuren. je weet dat ik niks wil van haar. en dat weet ik ook wel... maar toch krijg ik telkens dat gevoel.. word er gek van en chagareinig.. |
Anonymous Undefined 65739 berichten tja bar, je zult je erbij neer moeten leggen dat je een man met een
verleden hebt.
laat je er niet gek door maken, anders maak je zijn ex belangrijker
dan je zelf. en dat is geen goed gevoel.
je zou er zelfs nog ruzie met je man over krijgen
cats |
Anonymous Undefined 65739 berichten probeer het van je af te zetten !!!
succes cats |
Julio Undefined 27 berichten cats heeft gelijk, bar.
In een relatie draait het om vertrouwen en dat moet je hem dan ook geven. Als je het verleden niet kunt laten rusten is er geen toekomst.
Succes Julio |
Anonymous Undefined 65739 berichten Bar, ik ken een beetje het gevoel wat je hebt, ik ben ook best wel jaloers ingesteld, om heel eerlijk te zijn.
Maar je moet er voor zorgen dat die gevoelens niet uit zijn verband worden gerukt, en dat je dingen gaat voelen en zien die er helemaal niet zijn.
Natuurlijk, in mijn ogen bestaat er ook zoiets als gezonde jaloezie, per slot van rekening hou je van die persoon, toch?
Maar idd, net wat Cats en Julio zeggen, laat je niet gek maken, en vertrouw je vriend, jullie relatie is toch gebaseerd op wederzijds vertrouwen!!!!
Jaco |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten in de schaduw van een ander....
ze doet een stap terug
terug uit het licht
het maakt haar bang
leven in de schaduw van een ander
het maakt haar bang
ze doet nog een stap terug
eenzaamheid.............
niemand die het ziet
dat ze leeft
in de schaduw van een ander.
is dit herkenbaar bar.
zoals gezegd, maak die ex niet belangrijker als jezelf. Jij bent belangrijk
en laat het niet zover komen als hierboven geschreven staat.
cats |
Anonymous Undefined 65739 berichten ja is herkenbaar cats.. ik zal mijn best doen. ook al is het af en toe moeilijk...
dank je  bar |
Anonymous Undefined 65739 berichten sterkte bar.
we kletsen nog in de room.
cats |
Waters Undefined 587 berichten Ik ben bepaald niet jaloers, ben erg realisties, toch ook wel romanties.
Een ieder kan doen en laten wat hij/zij wil en het is voor mij om te beslissen of ik het accepteer of niet.
Een partner die nog niet klaar is met zijn/haar ex kan oprotten en misschien proberen terug te komen als hij/zij er klaar mee is.
Je probeerd er over te praten en je krijgt als atwoord; "maar je weet toch bla bla bla", doet me denken aan die serie allo allo; "you silly woman bla bla".
Kom even zeg, tuurlijk weet je het niet, en misschien word je (nog) niet fysiek bedonderd bar, geestelijk word je behoorlijk bedonderd.
Een ex van mijn partner in mijn / ons huis?? fuck off zeg...... |
Anonymous Undefined 65739 berichten pfff. mannen..... ik hou echt zielsveel van hem, maar hij is moelijk om mee te leven. hij mag doen wat ie wil, maar vaak als ik iets wil dan is het onzin en dan zegt ie nee.hij verbied het me ook niet hoor. zo is het niet. maar toch.. als hij nee zegt dat weet ik dat hij het niet leuk vind en doe ik het ook niet. ik weet niet wat het gene nou is dat hem zo bijzonder maakt. want ik kan ook niet zonder hem. maar ik kan niet boos worden op hem. daar ben ik niet sterk genoeg voor. en hij zegt altijd je blijft toch wel bij me. ik krijg af en toe het idee dat hij denkt dat hij alles kan doen omdat ik toch bij hem blijf. want ik weet zelf ook ik zou hem niet in de steek laten.. maar ja.... pffff af en toe weet ik het niet meer hoor...
kus bar |
|