|
|
|
vrolijke noot Undefined 319 berichten bar, jij mist zelfvertrouwen, vrouwen zijn zelfstandige wezens en mijn mening is dat als mannen het door hebben dat je je afhankelijk van hun opsteld omdat je toch maar bij hem blijft, geef je hem macht over jou en dat is niet wat een relatie ten goede komt.
In een relatie ben je allebei evenveel, en luister je naar elkaar en naar elkaars gevoelens.
Ruzie op zijn tijd is goed, zodat je van elkaar weet, ik ben geen speelbal waarmee je doet wat je wil........
Jou relatie zit volgens mij totaal scheef...........omdat je niet voor je zelf kan opkomen en dat weet hij verdomd goed, je kan geen kant op en dat geeft hem de speelruimte om te doen en te laten wat hij wil zonder eens de gevoelens en gedachten van jou te hoeven luisteren.
Klinkt misschien hard wat ik hier schrijf, maar ik kan mij ontzettend kwaad maken dat vrouwen een speelballetje worden voor mannen die daar bewust misbruik van maken.....
Wordt wakker en kom op voor jezelf........ vertel hem eens wat jij wil en denkt, en luisterd hij niet ? dan is hij jou totaal niet waard.
nootje...........en veel sterkte !!! |
Waters Undefined 587 berichten pfff. vrouwen  Ach er zijn mannen en mannen en vrouwen en vrouwen.
Nootje heeft op zich wel gelijk, behalve dat er ook mannen zijn die over zich heen laten lopen en vrouwen die mannen gebruiken.
Jij hebt vast ook wel een ex of meer bar, nodig die ook uit en maak er een exenfeest van  Maar OK, niet echt doen meid, verlaag jezelf niet.
OK, je bent erg veliefd en jij doet geen dingen die hij niet leuk vind, dat siert je en zo hoort het.
VAN 2 KANTEN!!!!
Jij heb een relatie met hem, hij niet met jou en helemaal niks dat je daar aan kunt doen, plain simpe.
Jij word wel weer verliefd bar, er bestaan wel mannen die je helemaal voor jezelf hebt en die je geen dingen in je hoofd stoppen.
Sterkte Waters. |
Anonymous Undefined 65739 berichten ja maar ik wil mijn vriend echt niet kwijt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bar |
heey bar,
Ik heb een vriendin net zo jaloers als jij gehad, hele toffe meid.
Zoals ik met al mn exen een goede vriendschap heb.
Maar mn jaloerse vriendin, vond dat ook absoluut niet leuk, en ik sprak af en toe mn ex wel eens tijdens een feestje, en dan was t weer hommeles, wat ik ook best begrijp, alleen ik bedoelde er nix mee. Maar om ze thuis uit te nodigen? Dat vind ik een stapje te ver gaan, mits het een duidelijk doel heeft, en jij er bij bent, en je er vrede mee kan hebben, dat t puur om iets zakelijks gaat. Zoniet? Zeg hem dat hij zn afspraak verzet, tot je er wel bij bent. Je hoeft er geen ruzie over te maken, tenzij hij iets anders van plan is, maar dat merk je dan vanzelf wel.
Succes ermee, en bind ze de box op zou ik zeggen!!
Gr John1982 |
Anonymous Undefined 65739 berichten nou ik wil het best tegen hem zeggen john, maar hij doet het toch wel. want ik mag niet zeuren. ik had gezegt dat ik erbij wilde zijn maar hij vond het onzin. dus deed het toch. maar hij doet niks met haar dat is zeker hoor, maar het gind gewoon om het idee... maargoed. dat punt dat gaat nu wel weer aardig hoor. maar hij doet wat hij wilt... en dat is af en toe erg alstig..
kus |
|
Waters Undefined 587 berichten Tja bar, dat is aan jou, als jij toch gelukkig bent dan moet je het inderdaad accepteren en er eigenlijk over ophouden dan... sorry...
1 misverstand wi ik toch even duidelijk over zijn nu, bar is niet bepaald een wantrouwige en jaloerse vrouw, het is eerder andersom, die jaloezie word haar aangepraat.
Dat is de reden dat ik reageerde, immers als het gewoon jaloezie was had ik niks toe te voegen aan wat al is gezegd.
En john af en toe per ongeluk een ex tegenkomen is totaal anders, ik draai ook niet mijn rug naar mijn meeste exen, maar dit word opzettelijk geplant, hij moet nog steeds iets van zijn ex en is er nog niet klaar mee, normale mensen beginnen dan geen nieuwe relatie, maar misschien probeerd ie zijn ex jaloers te maken of zo. |
Anonymous Undefined 65739 berichten ja misschien wel waters. ik weet het niet. hij zegt tegen mij dat hij niks meer met haar wilt en dat hij haar alleen aardig vind en vrienden zijn met elkaar. dus daar moet ik me dan bij neerleggen. ik ga hem niks verbieden. tenslotten, vrienden zijn is toch juist goed..
maar ja ik zie het allemaal wel. nu ligt hij ziek thuis dus dat is ook minder. en ik ben ook al aangestoken..  kusss |
Waters Undefined 587 berichten Wel bar, het is uiteindelijk jou beslissing en zoals ik al zei, als jij gelukkig bent en je kunt dit accepteren, tja, wie ben ik dan, dat is wel weer persoonlijk.
Om eerlijk te zijn, ik weet natuurlijk niet of hij nou echt iets moet van zijn ex, ik constateer alleen maar dat hij er nog niet klaar mee is, maar wat mij eigenlijk meer steekt is dat er totaal niet over valt te praten, dat word gebagataliseerd en makkelijk afgedaan, hij doet wat hij wil, zonder respect voor wie dan ook, niet echt mijn soort van mensen om eerlijk te zijn, maar we zijn niet allemaal gelijk.
Als ik probeer jou standpunt te begrijpen en mij erin probeer te verplaatsen, dan zou ik zeggen; wat je zou kunnen doen is (achter zijn rug om) zijn ex gaan bezoeken en proberen of je daarmee kunt praten, haar kant van het verhaal horen en proberen uit te vissen waarom ook zij niet echt met haar leven verder gaat en een vriend zoekt en daar haar aandacht en tijd in steekt, de situatie waar jij in zit is gewoon niet leuk, heeft niks met jaloezie te maken vind ik, er liggen feiten op tafel wat niet ieder accepteerd, zijn ex ziet dat ook wel neem ik aan?
Waters. |
Anonymous Undefined 65739 berichten zijn ex wil juist contact houden met hem. die mag mij niet omdat ik hem al is heb verboden om met haar om te gaan. dus praten met haar zit er ook niet in. maar ik acepter het wel dat ze vrienden zijn. kan niks anders doen'..
kusss |
poeh poeh, wat vervelend allemaal. bar, ik snap precies hoe je je voelt. Zt in en soortgelijke situatie. Het is niet zijn ex maar een meisje dat niet van ophouden weet om hem te versieren. Als ze met hem praat kijkt ze mij aan en als blikken konden doden had ik hier niet gezeten. heb hem vriendelijk gevraagd haar de waarheid te vertellen dat ie niks van haar wil. Mijn vriend wil er niks van weten en speelt het spelletje mee. In het verleden heeft die meid hem wat geflikt en nu wil hij haar terugpakken zegt ie. Bullshit vind ik dat. Ik mag van hem ook niet tegen haar zeggen wat ik ervan vind. Vindt ie niet nodig. ik hou me daaraan, maar laatst heb ik ontdekt dat ie met haar zat de msn-en. heb gevraagd of ie dat niet meer wil doen omdat ik me gigantisch buitengesloten voel en die meid niet vertrouw. ok, hij zou ht niet meer doen. Kwam er twee weken geleden achter dat ie wel nog met haar msnt. Ik was woest, belofte verbroken, vertrouwen weg. heb ook heel erg in dubio gezeten of IK er wel mee kon leven. Het ergste is dat hij zoiets heeft van, loop niet te zeiken, ik hou toch van jou, waar maak je je druk om. discussie is ook niet mogelijk. Ik ben zelf een heel sterke vrouw en heb overal mijn mening over. Zou het nooit pikken las iemand dat deed maar....ook ik kan mijn vriend niet loslaten. Tis waarschijnlijk niet zozeer dat je afhankelijk an hem bent maar je houdt gewoon heel veel van hem en wil hem niet kwijt. Ik heb zelf ook nog niet helemaal gevonden hoe ik ermee om moet gaan. Maar bar...we gaan het allebei wel redden hoor.
succes!!! |
|