Citeren19.06.20060 likes
jemig mama, nou dan maak ik voor jou een exstra lekker ontbijt, gaan we daarna nog ff dobberen op luchtbed.
xx roos
xx roos
Advertise here!! |
Citeren19.06.20060 likes jemig mama, nou dan maak ik voor jou een exstra lekker ontbijt, gaan we daarna nog ff dobberen op luchtbed.
xx roos |
Citeren19.06.20060 likes ja in plaats van ochtend gymnastiek gaan we s'morgens baantjes trekken heb mijn witte pak aan ook in water kan de bewegingen gemaakt worden dus dames heren handen omhoog en springen maar ook achteraan meedoen |
Citeren19.06.20060 likes boer dat meen je niet, moet ik nou gaan hupse in het water ?????
oogiesssssssssssss oewwwwwwww xx roos |
Citeren19.06.20060 likes allemaal hupse in het water mannen en vrouwen op de melodie van de muziek en ik geef de maat aan allemaal klaar daar gaan we 1-2 3-4 hoedje van papier |
Citeren19.06.20060 likes word beetje misselijk van dat gehups ![]() trouwens je krijgt er nog zure melk van ook ![]() |
Advertise here!! |
Citeren19.06.20060 likes moet je niet driken kijk eens naar de andere hebben er allemaal plezier in gewoon blijven hupsen duurt maar een kwartier is goed voor de conditie en dan het luchtbed op |
Citeren19.06.20060 likes pffff mag ik nu stoppen met hoppen ?? ![]() ga nu ff uitrusten hoor ..want niet slapen een heel weekend, dat is niet zo gezond hoor ![]() |
Citeren19.06.20060 likes vis , ik ben klaar met hupsen, ik neem lekker ff een bammetje, en ga daarna het water is ![]() |
Citeren19.06.20060 likes we gaan allemaal het water in en dat hupsen deed je in het water maar er is nu vrij zwemmen succes en tot morgen ochtend |
Citeren19.06.20060 likes bedankt vis, voor dat gehups, ik wens je nog een fijne dag met vrouw vis.
oogiessssssss oewwwwwwww xx roos |