Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

hoi boer harms

Advertise here!!

Citeren19.06.20060 likes
hihi leuk vond ik dat hoe jullie die baantjes aan het trekken waren ,ik heb lekker oip de rots gelegen en naar jullie zitten kijken met een lekker groot ijs erbij
Citeren19.06.20060 likes
ohoooooo en dan vraag jij niet eens of wij ook niet zo'n likseltjuh willen??? mooi is dat
Citeren19.06.20060 likes
nee ik was ff op rust aan het komen van het zware weekend en wou ff alleen zijn ,maar nu mag je wel ff komen likken hoor
Citeren19.06.20060 likes
wil eigenlijk liever een schepijsie hihihihihi
Citeren19.06.20060 likes
en ik wil eigenlijk waterijs hihihhihihi

Advertise here!!

Citeren19.06.20060 likes
oke een schepijs met 2 balletjes voor roos en een waterlik ijsje voor luca ,dames geniet er maar lekker van kussssss
Citeren19.06.20060 likes
Halllllllloooo
Zo allemaal wat een energie hier!!!
Pffffff kep vandaag een baaaaal dag....
Sow don't f*ck whit the Safster to day!!!

Nee hoor het valt wel mee maar ik heb gewoon nergens zin in...
Ga straks na tweeen wandelen met mijn vriendin de honden en de kiddo's
Misschien helpt dat...

{Oja visser alles oke!!! ik vond het wel leuk dat je dat hier ven vermeldde...Maar het was wel een fink heftige avond met grote belentenissen en flink gespui...maar ik zie wel waar het schip strand
Feit ligt dat ik mijn exschoonzusje niet opgeef!!! als moet ik met hem gaan vechten...hij gaat haar geluk niet in de weg staan!
Ik mis haar onwijs...Sorry dit is een zeer kwetbaar moment...ik moest het even kwijt. Het was gewoon een heel emotionele avond
met veeel alcohol en gezeur...ik kreeg al zijn frustratie over me heen! Maar Saffie neemt nu er een grote stap overheen.
Staaaaaaaaaaap hahahah
Het is al weer over ...pfffffff ik wordt soms zooooo moe van mezelf!}

Dikke kus van Saf
Citeren19.06.20060 likes
dank je boer voor mn heerlijke koude waterijs, hihihih
likkerdelik
Citeren19.06.20060 likes
saffie welkom terug bij ons ik had je al gemist ,fijn dat je er bent en jij houd je wel sterk meid kusssssssssssss
Citeren19.06.20060 likes
oewwwwwwww das wel lekker ijsie.

ga ik zo nog ff in de sauna

Adverteer hier