Citeren18.06.20060 likes
boer in de bediening ?????? hihihi
maar kan ik nou op een luchtbed of moet ik ga roeien, weten jullie het zelf nog wel ?
maar kan ik nou op een luchtbed of moet ik ga roeien, weten jullie het zelf nog wel ?

Advertise here!! |
Citeren18.06.20060 likes boer in de bediening ?????? hihihi
maar kan ik nou op een luchtbed of moet ik ga roeien, weten jullie het zelf nog wel ? ![]() |
Citeren18.06.20060 likes whahahahahha ook ik word nu liever zelf bedient hoor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren18.06.20060 likes niks der van boer je bent gebombardeerd tot opper bediende en zal je vrienden bedienen vrouwen in bikini mannen in zwembroek op de luchtbedden |
Citeren18.06.20060 likes hallooooooo
hoop dat jullie het onwijs leuk hebben gehad ![]() wel iedereen gemist gisteren ![]() |
Citeren18.06.20060 likes ja kip hadden je graag er bij gehadhad je de zoenen van boer kunnen krijgen want er zijn er bij kip kijk maar open iedereen trouwens op www.lollig.com vind je de foto's van gisterenavond |
Advertise here!! |
Citeren18.06.20060 likes ik herken mram, boer, shir, wonder, roger, mram, visser en vrouw, plofff, miffy, dodo, maar wie zijn al die anderen ![]() |
Citeren18.06.20060 likes Visser zit je het weer door te vertellen...
Wahahaha ik was zo lam als lotje Maar ik heb de spanning van me af gezopen Ik moest voor het eerst naar de vriend van mijn exschoonzusje Dat was errug moeilijk Uiteindelijk na veel gepraat werd het wel errrug gezellig Ik was zo lam dat Christine van der Horst er ineens nog monsterlijker werd dan ze al werd ik Werd er gewoon bang van toen ben ik inslaap gevallen op de bank Dit is voor het eerst in 10 jaar dat ik zooooooo dronken was Ik kon niet meer lopen bah! hahahahah ![]() |
Citeren18.06.20060 likes die anderen waren luca , ik sambal en timberland het was echt ![]() wanneer gaan we weer ?????????????????????????? oogjessssssss oewwwwwww xx roos |
Citeren18.06.20060 likes he en jullie vergeten *limboleeuw* en kip ik vraag me af (zijn er dan 2 mrammetjes) ??????????????? hahahahahahahahaha |
Citeren18.06.20060 likes oeps saffie als ik niet tussen die 3 dames had gelegen had ik je zeer zeker wel ff ![]() ![]() |