Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

hoi boer harms

Advertise here!!

Citeren15.06.20060 likes
hey evan welkom hier hahahahaha het is maar een forum hier ,en ik weet echt niet hoelang het kan duren op de scroll maar weet wet dat er een oorzaak is gevonden en dat er echt heel hard aangewerkt word , en ik denk dat ik namens derne wel mag zeggen excusses voor het ongemak ;)
Citeren15.06.20060 likes
ik lig er al weeeer af, pffff
ik kijk straks wel ff weer luitjus

greetz
Evan
Citeren15.06.20060 likes
oke bedankt boer,
dan kijk ik straks wel weer, ik moet toch even naar nuiten want me kat is weeeeer es van het balkon gesprongen:P:P:P
Citeren15.06.20060 likes
hahahahahahahha maarco ik zal maar niet zeggen over al de dames wat in mijn harum zitten DD:
Citeren15.06.20060 likes
ja maar boer, ik mag toch wel ff ergens anders gaan zitten he met maarco

Advertise here!!

Citeren15.06.20060 likes
harum wacht ik blijf ff hangen hahahahahahahaha
Citeren15.06.20060 likes
pfffff heeft iemand een cola voor mij?
Citeren15.06.20060 likes
die boeren elke keer in de buurt, wordt je ook gewiebeld van ja, maar is een modderbad geen goed idee dan kip ? of zullen we dat na het bubbelbad doen ? Oké dan, ik sla mn armen om jje heen en lopen samen naar het bubbelbad............................... ;);)
Citeren15.06.20060 likes
kip zeker mag je dat hoor je bent geen bezit van mij hoor ,maar ik hoop wel dat je weer terugkomt hihihi kussssssssss en veel plezier met maarco ,en maarco ff voorzichtig met mijn kippie
Citeren15.06.20060 likes
ja is goed maarco, hou me wel goed vast, want het is glad hier

so he das lekker water, oeps heb wel niks aan, tja ik kom van de sauna he, zal ik dan maar ff mijn bikini aandoen?

Adverteer hier