|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hey evan welkom hier hahahahaha het is maar een forum hier ,en ik weet echt niet hoelang het kan duren op de scroll maar weet wet dat er een oorzaak is gevonden en dat er echt heel hard aangewerkt word , en ik denk dat ik namens derne wel mag zeggen excusses voor het ongemak ;) |
ik lig er al weeeer af, pffff
ik kijk straks wel ff weer luitjus
greetz
Evan |
oke bedankt boer,
dan kijk ik straks wel weer, ik moet toch even naar nuiten want me kat is weeeeer es van het balkon gesprongen:P:P:P |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
kip31 Undefined 680 berichten ja maar boer, ik mag toch wel ff ergens anders gaan zitten he met maarco
|
|
harum wacht ik blijf ff hangen hahahahahahahaha |
Anonymous Undefined 65739 berichten pfffff heeft iemand een cola voor mij? |
Maarco Undefined 286 berichten die boeren elke keer in de buurt, wordt je ook gewiebeld van ja, maar is een modderbad geen goed idee dan kip ? of zullen we dat na het bubbelbad doen ? Oké dan, ik sla mn armen om jje heen en lopen samen naar het bubbelbad............................... ;);) |
Anonymous Undefined 65739 berichten kip zeker mag je dat hoor je bent geen bezit van mij hoor ,maar ik hoop wel dat je weer terugkomt hihihi kussssssssss en veel plezier met maarco ,en maarco ff voorzichtig met mijn kippie
|
kip31 Undefined 680 berichten ja is goed maarco, hou me wel goed vast, want het is glad hier
so he das lekker water, oeps heb wel niks aan, tja ik kom van de sauna he, zal ik dan maar ff mijn bikini aandoen? |
|