Citeren15.06.20060 likes
jeanette die cola voor jou kom ik je meteen ff brengen hoor ,wil je er trouwens ijs in en een citroeschijfje ????????????? ;)
Advertise here!! |
Citeren15.06.20060 likes jeanette die cola voor jou kom ik je meteen ff brengen hoor ,wil je er trouwens ijs in en een citroeschijfje ????????????? ;) |
Citeren15.06.20060 likes Zeg lieve Jeanette, de cola wordt alleen geserveerd in het bubbelbad hoor....., 't is maar dat je het weet.................. |
Citeren15.06.20060 likes TROUWENS WISTEN JULLIE AL DAT DIT FORUM PAS BESTAAT SINDS 8 JUNI 2006 23.18 UUR VAN DE TIJD DAT HET FORUM AANGEEFT ,DUS WE ZIEETEN NOG GEEN VOLLE WEEK HIEROP HAHAHAHAHAHA EN DAT MET DAT AANTAL 1341 BERICHTEN ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren15.06.20060 likes ow, dus weer niet alleen met maarco , zucht
mss toch maar op sambal wachten dan |
Citeren15.06.20060 likes mmmmmmmmmm mjammie, dat water is wel lekker op temperatuur ja, maare, oei, die overgang vanuit de sauna is wel ff lekker groot hé, volgens mij krijg je er kippevel van............. ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren15.06.20060 likes kip kom maar hoor lekker bij het boetje en laat je niet meer doot maarco verlijden ,ik blijf je altijd trouw hoor ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren15.06.20060 likes ja ik weet niet of dat van het water komt of van wat anders
kom eens wat dichter bij me zitten zo ja das beter, zie ik je ogen wat beter ![]() |
Citeren15.06.20060 likes niert te diep in mn ogen hé, ik weet niet of je kunt zwemmen, want je verdrinkt er zo in hoor........ haha |
Citeren15.06.20060 likes oei, en ik kan niet zwemmen, dan moet je maar blijven vasthouden dan
wauw wat een mooie ogen en die lippen ![]() kom nog eens wat dichter |
Citeren15.06.20060 likes hahahahaaha, in mn ogen kun je niet verdrinken hoor schat.......
maare.... was het geen kippevel dan kippie ? ooooh ? ik vond ze ook al zo stevig en groot hahahahaa ![]() |