Citeren15.06.20060 likes
nee is bekent lampje hahahahahahahahahahaha,maar ik was me al aan het bedenken om dit forum als chatbox te gaan gebruiken hahahha
;)
;)
Advertise here!! |
Citeren15.06.20060 likes nee is bekent lampje hahahahahahahahahahaha,maar ik was me al aan het bedenken om dit forum als chatbox te gaan gebruiken hahahha
;) |
Citeren15.06.20060 likes ja hallo kippie, zit je naar mij te kijken, en dan ga je wat koels halen voor Mamma, nou zeg.................
en ff een klein tipje voor kipje: pas op, je handdeok glijdt een beetje weg meisje .. ![]() ![]() |
Citeren15.06.20060 likes tuurlijk lieverd !!!! kom maar lekker tegen me aanzitten zo ....voelt goed aan he
en moest je het nu weer zeggen dat we al vaker zo tegen elkaar gezeten hebben hihihihiihih ![]() kussssssssssssss lieverdje |
Citeren15.06.20060 likes oeps maarco, niet kijken he, alhoewel, kijk en geniet maar ![]() |
Citeren15.06.20060 likes whahahhaa kip, dan kijk ik mee ![]() |
Advertise here!! |
Citeren15.06.20060 likes goed idee boerrrrrrr ![]() |
Citeren15.06.20060 likes sorry mama ik kon het ff niet laten ,maar is toch niet erg vind ik ( of schaam je je nu) hihihihihihihihi dikke kusssssss |
Citeren15.06.20060 likes nee hoor kippie, zal met mn ogen dicht kijken hoor haha, maar zal ik je handoek nog maar even goed doen dan ?, kom ik ff naast je zitten oké schat ? |
Citeren15.06.20060 likes ja is goed maarco, doe hem maar even goed dan, tis wel een 2 persoons he, dus je mag er best ook ff onder
en anders kom je maar lekker naast kippie zitten, drinken we een pilsje en babbelen we wat |
Citeren15.06.20060 likes hahahahahahahahahahha lampje het ziet er naar uit dat dit onze reserve chatbox is maar pas op er is een undercover modje hier dus iedereen wel netjes blijven ![]() ![]() |