Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

hoe kan je dit verwerken

Advertise here!!

Citeren03.06.20090 likes
het is sowieso een vreselijke ervaring maar het lijkt me nog veel erger om te weten dat het waarschijnlijk op jullie gericht is, lijkt me dat het heel veel angsten met zich mee brengt, maar probeer moed te blijven houden en pas goed op elkaar, heel veel sterkte, dikke kusss en knufffffffffff
Citeren03.06.20090 likes
oke even weer een up-date een kleine verrassing hadden we vandaag onze pup binky die we van marie hebben is weer thuis de vrouw die hem had was bij de dierenarts geweest enzo is ze mijn foon nr gehad haar vriend die binky had gekocht gaat morgen naar de politie toe om zij n verhaal daar te doenwant wie weet zijn het de daders die bij ons dus hebben ingebroken en dus onze spullen heeft.

laten we hopen dat dat weer een stukje weer gaat volgen tot de rest.

groetjes lovev
Citeren03.06.20090 likes
ik hoop echt met jullie mee en ben al blij dat binky weer bij jullie is

kussssssssss en knuffffffffffff
Citeren04.06.20090 likes
oke zoals de woningbouw zegt we moeten de urgentie afwachten maar dat die der komt is al zeker.
Citeren05.06.20090 likes
Fijn dat je urgentie krijgt voor een woning dikke kus voor jullie beiden

Advertise here!!

Citeren05.06.20090 likes
oke vandaag weer met woningbouw gebeld het gaat ongeveer 6 weken duren dus ik vroeg en iets anders als nood ja ze hadden sloop woningen maar hun advies was om eerst die urgentie af te wachten anders als we zo een sloop woning hebben en die wordt na een jaar gesloopt dan zouden we op straat komen te staan dus ja daar heb ik ook geen trek in.

we gaan geduld hebben.

groetjes lovev
Citeren08.06.20090 likes
tot mijn grote spijt ga ik hier geen info meer opzetten.
sorry maar ik heb vernomen dat sommige alle verhalen overnemen om zo aandacht te krijgen dus dit topic is voor gesloten nu.

groetkes lovev
Citeren15.06.20090 likes
lieve love,

jammer maar ik kan het me heel goed voorstellen dat je om die reden niets meer gaat plaatsen, maar weet dat ik enorm met jullie meeleef en ik hoop dat alles weer goed komt met jullie en dat jullie snel een huis krijgen, heel veel sterkte ook voor lovem, dikke kuss en knuffffffffff
Citeren16.07.20090 likes
oke mensen ik heb weer nieuws over alles.

wij hebben urgentie gekregen we kregen vandaag de brief dus jullie begrijpen wel dat we super blij zijn.
nu nog wachten tot er een woning geschrikt is en dan verhuizen maar hihihihi.
maar we zullen alles optijd laten weten.

groetjes knufffffels van ons
Citeren18.07.20090 likes
ff om hoog halen

Adverteer hier