Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

hoe kan je dit verwerken

1

Advertise here!!

Citeren31.05.20090 likes
hoe kan je dit verwerken.

ben je een lekker dagje weg wordt je op de terug reis halve wege gebeld door de politie.
of je thuis bent of niet je zegt dat je bent niet huis je bent onderweg naar huis.
de politie vraagt dan waar je bent oke duurt nog 10 minuten voor je thuis bent eenmaal thuis angekomen zie je tot ramp dat je woning vol politie staat en in de straat vol met mensen voor je woning en in je woning is het een ramp net of er een storm is geweest.
je ziet sommige spullen niet meer mensen zie ziet sommige beestjes niet meer lopen.
ja dan schrik je en je denkt je bent berooft.
ja dat klopt maar als je dan naar je raam kijkt er schijnen daar nog eens 4 kogel gaten te zitten dan schrik je zeker,
de politie heeft het ook al bevestigt het zijn kogel gaten.
hoe ga je hier dan mee om hoe ga je dit dan verwerken.
zoiets kan je niet verwerken.

ja mensen dit is echt gebeurd.
Citeren31.05.20090 likes
wat is dit vreselijk en zou het echt niet weten hoe je dit moet verwerken wens jou en love m heel veel sterkte

kussssssssss en knufffffffffffff
Citeren31.05.20090 likes
wat doe je eraan ??
Citeren31.05.20090 likes
tsjeeeeeee lieve love, dit meen je niet meis, was het voor jullie bedoeld, die kogels??? Afschuwelijk gewoon, en ik weet ook absoluut niet hoe je dit moet gaan verwerken, dus ik wens je heel erg veel sterkte toe, dikke kuss en knufffffff
Citeren31.05.20090 likes
ik kan je alleen maar sterkte wensen en dit zal je je leven lang met je meedragen wens jullie samen dat je elkaar tot steun kan zijn gr Visser

Advertise here!!

Citeren31.05.20090 likes
sow dan..
schrik der wel ff van
heel veel sterkte allebei..

groetjesss kusssiesss muts
Citeren01.06.20090 likes
woon je in irak ???
Citeren01.06.20090 likes
whowwwww heftig Love

ziekegeesten zijn dat joh

miss toch maar snel een ander pandje zoeken

sterkte

groeten harry
Citeren01.06.20090 likes
oke hier een verslagje van de eerst dag thuis en de nacht.

nou overdags ging het nog wel wel steeds als er een geluid was kijken.
maar de avond en de nacht waren een ramp we hoorde s'avonds weer schoten dus weer de politie gebeld.
ja als we nog zo iets hoorde moesten we terug bellen.

s'nachts al helemaal een ramp ik heb dan dus ook niet geslapen gewoon bij ieder geluidje maakt niet uit hoe zacht of hard maar ik schrok overend en heb zelfs lovem 1x wakker gemaakt ja die heeft wel geslapen gelukkig.

nou ik probeer vanmiddag nog wel ff te slapen.

lovev
Citeren01.06.20090 likes
wow meid toch
kan mijn gevoel dat k hbe niet beschrijven
kan zo huilen
meid weet niwt wat te zeggen
kuss en knuffff

1

Adverteer hier