Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

hoe kan je dit verwerken

Advertise here!!

Citeren01.06.20090 likes
tjee nu ik dit lees schrik ik er weer van ,ron had jullie aan de foon gehad wist ff niks te zeggen toen ik het hoorde maar jullie mogen altyd bellen , we zijn er voor jullie en we hopen dat jullie snel een andere woning krygen

heel veel sterkte en dikke knufffffffffff
Citeren01.06.20090 likes
mocht je er over willen praten of iets of je hebt onderdak nodig hier ben je veilig ook voor je kinderen want dit is verschrikkelijk en ik hoop dat ze het niet doen als jullie er zijn want dat is verschrikkelijk loves want wat had er wel niet gebeurt kunnen wezen terwijl julli er waren moet er niet aan denken echt heel verschrikkelijk veels sterkte
Citeren01.06.20090 likes
fe stil.....sterktte love
Citeren01.06.20090 likes
pffffffff loves dit is even wow, maar je weet mijn deur staat ook altijd open voor jullie, ik weet is moeilijk te verwerken, heb zelf een inbraak meegemaakt maar niet die kogelgaten en het komt met de tijd wel hoor maar vraagt zijn tijd en erover praten lucht ook wel op.... zeggen ze.... veel sterkte en dikke kussen en knuffels en in gedachten ben ik bij jullie

katja1999 en Anniek
o_-
Citeren01.06.20090 likes
heb er nog geen woorden voor
ik zag de gaten met eigen ogen
ik hoorde de kleine meid roepen om haar hondje
ik zag de bende die ze achter gelaten hadden (spullen die ze niet mee konden nemen of in de haast moesten achterlaten)

in 1 klap was bijna alles weg
machteloos ben je dan
kan niets doen als er alleen maar te zijn
Ozzy en Cunera jullie weten me te vinden

Ria

Advertise here!!

Citeren01.06.20090 likes
wow wat een heftig verhaal zeg .
Als ik het zouw weten zei ik jullie het
diegne die dat deet is ziek erg zie zelfs
ik weln jullie veel sterkte met het verwerken groetjes stefboy
Citeren02.06.20090 likes
oke weer een klein verslagje.

nou ik heb gisteren de wijk opzichter gesproken en die gaan vandaag in overleg want hij zegt nu toch ook wel dit wordt idd heel zorgelijk en der moet nu idd wat gebeuren woensdag hoor ik daar meer over.

ik ben nu nog aan het wachten op foon van de wijk agent hier want ik wil hem als contact persoon bij de alle onderzoeken enzo misschien kan hij mij dan ook meer vertellen wat ik kan doen.

groetjes lovev
Citeren02.06.20090 likes
lieve love,

Was het nu persoonlijk op jullie gericht??? Of is er zomaar in het wilde westen geschoten?? Ik wens jullie heel erg veel sterkte met het verwerken van deze vreselijke ervaring, dikke kuss en knuffff
Citeren02.06.20090 likes
nou moeten der van uit gaan dat dit een wraak actie is geweest want onze oude bankpassen lagen gewoon op de schauw en die hebben ze laten liggen dus ja wij denken idd dat het op ons gericht was.
Citeren02.06.20090 likes
Eng zeg dit, ik hoop dat het allemaal goed gaat komen...voor nu sterkte

Liefde overwint alles!!

Adverteer hier