|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten had het toch wel plezierig gevonden als er uitleg was geweest hoe ik op nieuwe site had gekomen heb van alles geprobeerd maar kom niet binnen typ onderaan en klik aan maar zie niet verschijnen wat ik typ en zie wel andere chatters verschijnen
groeten visser |
Anonymous Undefined 65739 berichten hey visser,zal ik je het prive effe uitleggen kom ik wel langs hahaah kuss Bonn |
Anonymous Undefined 65739 berichten leg maar uit bonneke maar als nieuwe mensen ook problemen krijgen ????????? |
Anonymous Undefined 65739 berichten die weten niet beter he vis |
Anonymous Undefined 65739 berichten is opgelost ben nu via google binnen gekomen met firefox wilde niet meer lukken met msn start
groeten visser |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten je hebt gewoon msn bonneke maar ook msn start en vis dat kwam ik bij vorige binnen en nu doe ik via google maar kan met iedereen gewoon op msn dus daar is niets mee aan de hand groeten kussssss visser |
Anonymous Undefined 65739 berichten Huh ik gewoon msn visser hoe kom je daar nu bij,je verward me met iemand anders denk ik |
Anonymous Undefined 65739 berichten hoezo vis moet je hier via msn binnenkomen,nou ik niet hoor
toch?????? |
Anonymous Undefined 65739 berichten niet jij msn bonneke want ik weet dat jij geen msn hebt maar ik heb msn maar die msn bedoelde ik niet ik bedoelde msn start waar nieuws staat vermeld |
|