Citeren09.08.20070 likes
Visssssssssssss tijd om uit de kast te komen hahahahah
kuss en knuff Bonn
kuss en knuff Bonn
Advertise here!! |
Citeren09.08.20070 likes Visssssssssssss tijd om uit de kast te komen hahahahah
kuss en knuff Bonn |
Citeren09.08.20070 likes mag ik weer uit de kast komen dan |
Citeren09.08.20070 likes Jah mocht je al ruim 4 uur geleden,dacht al waar is visser nou hahahahaahha |
Citeren09.08.20070 likes ja maar zit niet de hele dag hier op pc en vind nog niet helemaal goed gaan op de nieuwe site zullen wel kinderziekte's zijn scrollen klopt niet en het zenden zie je ook niet meteen wat je getypt hebt
kusssss en knufffffff visser |
Citeren10.08.20070 likes Lieve visser,scrolllen kan ook niet meer je kan nu history aanklikken en daar kan je wel terugscrollen.
Het voordeel is dat je alles terug kan lezen,ook toen je er nog niet was,vind ik wel zeer prettig. Zo is er bij mij weleens een misverstand ontstaan omdat 1 persoon zei dat de ander iets gezegd had en achteraf het niet waar bleek te zijn. Dus nu heb je daar geen last meer van omdat je het terug kan lezen. kuss en knuff Bonn |
Advertise here!! |
Citeren10.08.20070 likes goedenmorgen bonneke dat weet ik als je history aanklikt dat je alles kan terugzien maar heb wel moeite met als je wat intypt dat je moet wachten tot ander ook getypt heeft dat je kan lezen wat je getypt hebt
kusen knuf visser |
Citeren10.08.20070 likes Okey visser d8 zal het je effe uitleggen bedoelde het goed hoor hahahahaha
kuss en knuff Bonn |
Citeren10.08.20070 likes weet ik dat je het goed bedoelt ben ik je ook erkentelijk voor
kus en knuf visser |
Citeren10.08.20070 likes thanks visser |
Citeren10.08.20070 likes graag gedaan bonneke |