Citeren19.09.20060 likes
maahr is inde knoep, timmiehhhh
Advertise here!! |
Citeren19.09.20060 likes maahr is inde knoep, timmiehhhh |
Citeren19.09.20060 likes in de knoep? wow ....
en nu dan? hoe krijjje da eruit dan? ![]() |
Citeren19.09.20060 likes nee dat kan niet he espasa jullie zijn toch op afgelegen plekkie ![]() |
Citeren19.09.20060 likes zo ff lekker genieten van de rust en de sterren, brrrrr tis koud. ga lekker in het prieel zitten.
oh kijk wat lief shir heeft de kasten weer gevuld jammie neem wat lekkers koppie thee erbij gezellig . maar word al laat ga zo me bedje in zie je morgen weer laantje doei kussssssssssss |
Citeren20.09.20060 likes goedemorgen laantje
jemig wat ruikt het hier heerlijk fris, en wat ziet alles er weer netjes uit. hey daar loopt iemand met een hondje , wie zou dat nou zijn? |
Advertise here!! |
Citeren20.09.20060 likes dat is espasa met 1 van de 3 honden, de andere 2 dartelen weer ergens rond, 1tje heeft de gewoonte om te pas en te onpas weg te lopen ![]() ik heb met haar afgesproken op bankje 9 (ons bankje) ... even samen kopje verse koffie drinken, krantje lezen zo nu en dan even een kusje tussendoor, heerlijk energie opdoen voor een nieuwe dag met veel zon! Zo, ik heb weer ontzettend veel zin om te werken, veel te doen dus ga zo na dit alles op weg. Dag liefste Henriette, jij ook veel suc6 met alles! kusjes mee ![]() |
Citeren20.09.20060 likes goede morgen laantje
heeeee hond aai doorn volgens mij is het cin die wandeld hier ook vaak met haar honden. tis wel een vochtige nacht geweest blijf maar op het paadje lopen. geen zin in natte voeten. maar laan moet weer gaan moet ff kindjes verzorgen, hebben honger dorst en koude benen dus laan spreek je later weer doei kusssss en je staat er weer erg mooi bij. kon iedereen maar van je schoonheid genieten.. je kan merken dat het herfst word er valt al volop blad. vanmiddag maar ff bladharken zal aan denre eens wat geld vragen voor een compostton |
Citeren20.09.20060 likes goede morgen laantje
heeeee hond aai doorn volgens mij is het cin die wandeld hier ook vaak met haar honden. tis wel een vochtige nacht geweest blijf maar op het paadje lopen. geen zin in natte voeten. maar laan moet weer gaan moet ff kindjes verzorgen, hebben honger dorst en koude benen dus laan spreek je later weer doei kusssss en je staat er weer erg mooi bij. kon iedereen maar van je schoonheid genieten.. je kan merken dat het herfst word er valt al volop blad. vanmiddag maar ff bladharken zal aan denre eens wat geld vragen voor een compostton |
Citeren20.09.20060 likes hey laantje, kom bij jouw nog ff rondje lopen, kijken en luisteren naar de natuur.Is weer een prachtige dag, kids vrij vanmiddag dus kom t goed uit.
Zo ik loop richting huis evne de tafel dekken en dan kids uit school halen doeg laantje tot straks. dan neem ik bakkie koffie mee ![]() |
Citeren20.09.20060 likes hey laan hoi kom ff een peukie bij je doen was weer lekker hecties op het werk heb mijn hondje ook maar ff meegenomen hij ligt nu lekker in de zon te genieten en ik wacht gelijk ff op luca en de rest kunnen we ff een bakkie doen ![]() ![]() |