|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Hihi, ik heb nog meer foto's van het laantje met veel meer details !!!!
Ik kan zien wat er bij het tweede bankje ligt !!  Ik kan ook zien van wie er achter de boom staat!!!!   (maar ik kan niet door een boom heen kijken !, dus ik kan niet zien wat Sambal aanheeft, regenjas of regensok !!)  Bij genoeg animo plaatsen we wel meer foto's !!!!!  Heli ! |
Anonymous Undefined 65739 berichten wat valt er uit te leggen voor mij ?  groetjes shirley
hoef niets uit te leggen aan niemand weer een voordeel van het vrijgezelle leven wat kan het leven toch mooi zijn soms
|
Anonymous Undefined 65739 berichten vrijgezelle leven  zo voel ik me als ik bij shir ben...................lol en nog is lol,
hahah heli kom op met die foto,s;) |
mama van vijf Undefined 1803 berichten Hahahha shir, idd ...ik hoef ook niets meer uit te leggen, wat is dat een voordeel he  Enne Tim, wie weet passeert die dame nog wel eens.
Zeg Pa, wat ligt er dan op dat bankje ?.....Je mag het ook in men oor fluisteren hoor whahahahah  Allee, nog een fijne dag allemaal en tot .....
Oh ja ....Bij het 7de bankje viel ik over een schoen, van wie zou die zijn ??  dikke kusss mama xxxx |
Anonymous Undefined 65739 berichten hahahhahaah nu sta ik achten een anderen boom maar welke: lalalalalalal cool:en die sok is niet van mij die leg er al 4 dagen  die had mram oven de hooofd weet niet waarom
|
|
mama van vijf Undefined 1803 berichten wat??? mram met een sok over haar hoofd ??? pffff......wat gaat ze daar nou mee aanvangen ??? misschien een bank overvallen?  ach we zien wel he ....
Ja sambal, verstoppertje spelen is altijd wel leuk he en zeker achter een boom whahahaha  dikke kusss mama xxxxx |
Anonymous Undefined 65739 berichten mama zeker weten ,het doet me heel goed dit van jou te lezen ,ik zie dat je nu toch aan het door lopen bent op die lange weg die je moet gaan hou vol ma  kusssssssss |
mama van vijf Undefined 1803 berichten Ja shir, ik loop door, al is het moeilijk, ik ga ervoor hoor !!!
En ik weet dat ik aan jou een hele goede vriendin heb waar ik iets kwijt kan ..maar omgekeerd geldt dat ook dat weet je he  de weg is nog lang ...maar ik ben er niet bang van, ik weet dat het vor mezelf goed is en ook voor de kids !!!
dikke kusss mama xxxx |
Timberland Undefined 2690 berichten ja sjurlie het heeft voordelen om vrijgezellig te zijn ...
ja edje kom op met die foto's ik weet al waarom het zo lang duurd, je bent jezelf natuurlijk van die foto's aan het weg fotoshoppen ... stond je natuurlijk met in de ene hand je puddingbuks en je andere een sigaretje en nam om en om een trekje .... ja ja edje je bent er gloeiend bij .. |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
|