|
|
|
mama van vijf Undefined 1803 berichten zeg, hier geen ruzie he in het mooie laantje hahah
zeg jamess, wanneer gaan we nu bbq ?  heb er wel zin in hoor en deze week gaat het heel mooi weer worden hahaha
kusss
mama xxxxx |
Anonymous Undefined 65739 berichten altijd je sportief op stellen
1 heb ontzag voor de scheidsrechter
2 acepteer de fouten van de scheidsrechter
3 respecteer de tegenstander
4 help je tegenstander bij blessures
5 toon altijd spotief gedrag
kusssssssss voor de dames hand vor de heren |
Anonymous Undefined 65739 berichten uh... moet ik dan ook naar visser luisteren en doen wat ie zegt?!?!?! hihihihihihihi geintje visser....
hmmm... mams..... kan een man geen moppie zijn?!?!! hier wel hoor..... hihihihi..... of een mupke  dus jaco.. jij mag ook een moppie zijn hoor  oh maar ik ben wel op tijd hoor jamess.... mijn internet is aangesloten...... alleen nog gedoe met mijn email maar ik ben er weer hihihihi.... |
mama van vijf Undefined 1803 berichten heee cinnetje !!
blij iets van je te horen hoor hahaha  en nee, hier is een man geen moppie dus ....nope  nu cin er is, kunnen we bbq en volley bal spelenhe jamess hahaha
kusss
mama xxxxxxx |
Anonymous Undefined 65739 berichten elke speler heeft ondertekent dat die normen en waarde van kletsen hoog zal houden en daar word op toegekeken door de scheidsrechter en laantje al der helemaal op voorbereid dat we komen we gaan wel polainaise lopen word wat met die dun geklede dames word warm van de week hier laantje maar ik ga weer zal koeitje ff aflossen |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten
  maar de teams zijn nog niet compleet  dit wordt leuk |
mama van vijf Undefined 1803 berichten whaha sambal, zolang jij maar in mijn team zit , dan gaan we ervoor he whaha   en we liggen in een froemel of een kriek hahah
mama xxxxxxxxx |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten nou de verliezers zijn bekend laantje als je in een froemel ligt kan je niet winnen en genoeg vlees voor de BBQ laantje houtskool genoeg zag ik bescherm het maar want er sluipen rare lui rond s'nachts laantje een kus voor de dames hand voor de heren |
Anonymous Undefined 65739 berichten
 ja ja
|
|