Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

het verliefde laantje

Advertise here!!

Citeren22.11.20060 likes
mama...
wat ik hier te lezen keeg slaat echt alles ...ik wil je bij dez een hart onder de riem steken en je alle geluk van de wereld wensen...ik kan me dergelijke situaties goed voorstellen want ik zit namelijk in het zelfde schuitje wat betref mn ex-vriendin waar ik 3jaar mee samen was....neen...ben niet getrouwd met dr geweest,maar hier in belgie is er geen verschil...eens je 3jaar samen woont word je aanzien als getrouwd koppel...
ik moet ook vechten en een lijdens weg doorstaan en dat allemaal voor mn zoonttje van 2,5jaar....vrijdag 24 november moet ik naar de rechtbank te gent ...en dat ivm bezoekrecht en allimentatie en dergelijke dingen...
ik woon nu ook alleen ....en 2uren van mn zoon en familie vandaan...mn ex-vriendin is tevens al getrouwd met een ander en ook terug zwanger....(we zijn amper 8maanden uit elkaar)dus stel je je es voor ...ja idd gaat vlug...niet dat het me interseert ...ze doet en laat wat ze wil wat mij betreft...maar mn zoon zie ik niet erg vaak meer...
kheb hier op kletsen mn nwe vlam leren kennen...moet zeggen(en ik meen wat ik zeg)zonder haar zou ik het echter allemaal niet meer zien zitten...
bij deze beste mama....wees sterk en vecht voor je rechten meid....je mag de moed niet opgeven(nu spreek ik mezelf tegen)...maar wees er van overtuigt dat ook jij terug jou gelukzal vinden...met jou idealen....jou wensen en dergelijke meer....
ik duim alvast voor je....zoals je ziet beste mama ben ik niet de enige ...iedereen staat klaar om te luisteren....dus stort je hart maar uit indien nodig...
met vriendelijke grtz....PRO
Citeren22.11.20060 likes
hey laan hoi kom ff bij je zitten kan ik ff stiekum een traantje laten gaat ff niet goed met mij ja mijn moppie is er altyd voor mij maar had ff en paar kudagen dus kom ff een peukie doen hier xxx peetje
Citeren22.11.20060 likes
ja mama je bent een sterke vrouw je vecht voor je kinderen ,
voor een toekomst en tuurlijk mag je huilen en ook boos zijn maar je red t en dat weet ik zeker weten
je bent al zo ver en dat rot eind wat nog komt red je echt
goedele ben dr voor je he xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxx
Citeren22.11.20060 likes
PRO dank je wel voor je woorden ook al ken ik je niet persoonlijk, het doet me wel goed.... en ook ik wens je veel sterkte en zeker de 24ste november.... ik zal voor je duimen en hopen dat het ook voor jou goedkomt....
en wees blij dat je weer iemand hebt waar je kan op bouwen en terugvallen als dat nodig is... want steun kan je idd gebruiken... en je merkt het... hier op kletsen.com zijn we er voor elkaar !!!!

Lieve luca.... jij bent echt een schat, weet je dat ??!!
ik weet dat ik op je kan rekenen en dat doet me heeeeel veel deugd maar dat weet je !!!!
maar omgekeerd vtelt dat ook dat weet je !!!!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

mama xxxxxxxxxxxxx

en lieve laantje, ik wandel nu even gewoon wat rond, het is koud en nat maar dat doet me wel even deugd...
misschien kom ik zo een beetje tot rust en word ik kalm... ik weet het zelf niet meer.....
ik weet wel dat ik vecht voor de kinderen, maar dat mijn energie en mijn strijdlust beetje bij beetje aan het doven zijn....
dus ik hoop maar dat hier vlug een einde aan komt, anders weet ik het echt niet meer !!!!!!!!!!!!

mama xxxxxxxxxxxx
Citeren22.11.20060 likes
vrouw knufffffffff kussssssssss

Advertise here!!

Citeren23.11.20060 likes
mram dikke kussssssssssss en knufff

xxx peetje
Citeren23.11.20060 likes
mammmmmm hele dikke smakerd meis kop op he al is het voor jou kinderen tijd zal het leren ben ik van overtuigtkussssssssssss lieverd wilma
Citeren27.11.20060 likes
dank je wel leuk

kusssssssssssssssss mama xxxxxxxxxxxxx
Citeren06.12.20060 likes
hoi Laantjuh...

Zit ik toch even met een vraag....
want ik kan het niet merken in de chat of ergens anders, met wat ik doe of schrijf hier....er zijn zo weinig reactie`s erop

Maar , wordt ik wel gewaardeerd door de mensen hier ?
Of ben ik nou echt een boeman of slecht.... vraag het maar aan het laantje, want die weet het wel...

Subwoofer
Citeren06.12.20060 likes
owjee sub, wat is er aan de hand ???
dacht ga ff stukkie lopen in het laantje, en zie ik jou zo verdrietig zitten
ik weet eigenlijk niet zo goed wat je bedoelt sorry

Adverteer hier