|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ja ik weet dat het moeilijk is moet er niet aan denken dat mijn oudste eens dat gaat zeggen maar weet die tijd komt eraan en zal niet meer lang duren alleen moeder is er niet klaar voor is er nooit klaar voor maar zo is het leven
kusssssssss en knuffffffffffffff |
vrouwtje_49 Undefined 299 berichten lieverds wees blij dat ze op zich zelf gaan ja, kids heb je maar even he, zou niet goed zijn als ze hun hele leven bij mams bleven wonen, dat is ook niet gezond, oke in het begin zal je ze missen maar er komt een tijd dat je zegt ......ja zo hoort het ook en het is goed zo, ik spreek uit ervaring
veel liefs peet |
Anonymous Undefined 65739 berichten en of ik hem zal gaan missen hij is mijn steun altijd geweest heb veel met hem meegemaakt en mijn kids zijn mijn alles
kussssssssss en knuffffffffff sorry ik hou het even niet droog |
Anonymous Undefined 65739 berichten maar ook jij komt erdoor Ajax en als die jou of jij hem geregeld ziet en dat zal dan niet elke dag zijn zie je hem gelukkig worden en word jij het vanzelf ook ouders gunnen hun kinderen alle geluk praat er over met degene die je lief zijn Ajax
liefs knuffffffffff Visser |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hij is nu paar dagen op zichzelf
regelt zijn zaakjes beter dan ik gedacht had
inge is ook heel anders
helpt me veel meer
dus toch goed geweest |
Anonymous Undefined 65739 berichten het kan echt meevallen Marie vaak lijkt het erger dan het is en ze zoeken toch hun eigen weg willen zelf een plaats in de maatschappij veroveren en niet bij jou alleen maar telt voor ieder met opgroeiende kinderen we maken het allemaal mee kussssssssss knufffffffffffffff Visser |
iok heb dit topic maar eens terug gehaald, ik zie de laatste tijd regelmatig verdrietigge posts op het forum .
misschien hebben jullie hier iets aan |
Anonymous Undefined 65739 berichten Ook ik laat een traantje maar dan wel een traantje van geluk, gewoon omdat ik zo super gelukkig ben met alles wat ik heb
|
Anonymous Undefined 65739 berichten thanks carin  Ik laat heel veel tranen op dit moment omdat ik mijn zwager heel erg mis en het allemaal erg verdrietig en triest is wat me momenteel door moeten maken
|
|