|
|
|
wat is er zo negatief aan dat je vandaag bent opgestaan dat vannacht je hart niet gestopt is met kloppen dat je mag eten en niet dood gaat aan van de honger dat je uit je raam mag kijken . dus een dak boven je hoofd hebt en niet in de goot leeft.
tuurlijk er zijn ook niet leuke dingen of zelfs vreslijke dingen. en daar leef je ook mee . maar kijk ook naar de andere dingen geniet van een kop thee met een koekie of dat je lekker onder de douche kan staan er zijn ook mensen die dat niet eens hebben.
ook mijn leven gaat niet over rozen en er zijn ook dagen van pijn en verdriet en niet meer weten waar je het zoeken moet . maar dan kom ik kletsen meet me eigen een persoonlijkheid aan die ik wil zijn op dat moment dol een beetje met snuf en andere en lach me rot om de opmerkingen van broes. ok het is een schijnwereld die niet bestaat. maar je moet je eigen kietelen wil je kunnen lachen een ander doet het niet voor je |
Anonymous Undefined 65739 berichten ja ben opgestaan vraag alleen niet hoe en ja die klopt nog steeds ook al wil ik ook wel eens dat die het niet meer deed en ja mag eten en was bijna er niet meer omdat ik niet meer at ja heb een raam om naar buiten te kijken en een dak ook nog maar heb er zelf voor moeten vechten en ja er zijn tegenwoordig geen leuke dingen meer het enigste waar ik nu nog om lach is inderdaad kletsen daarom zit ik er veel op ondanks dat ik zelf weinig praat maar moet lachen om gekke snuff en broes en mram dan weet ik dat ik nog leef |
Anonymous Undefined 65739 berichten Soms is het leven alleen maar negatief indd. 
Zit al 10 jaar in de ****  |
Anonymous Undefined 65739 berichten tjah leven is nu eenmaal vaak gewoon rot!
maar probeer altijd ergens het positieve van te bekijken( hihi hoor wie het segt)!
ik heb un hoop rotzooi meegemaakt maar daardoor ben i kweo geworden tot wie ik ben! dan ben ik mischien geen makkelijk opersoon en voel ik me vaak rot maar ik ben wel ik!
ik laat nu ff un traantje uit boosheid en verdriet:
ik wil in september weer naar school gaan, ik ben er na 2 jaar wle weer aan toe denk ik en wil het weer proberen! ma nu is de kunst aangemomen te worden er nog! dit is al de zoveelste keer dat ik hoor: WE HEBBEN SLECHTE ERVARINGEN MET BORDERLINERS!!!
alsof ik un groep ben!! er wordt gewoon voor de soveelste keer al niet naar me gekeken als individueel mens maar als groep!
kuss kirsten!
p.s. ik leg ff un berg zakdoekies neer! |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Zakdoekkies heb k nie zoveel nodig Kirsten, heb nooit gleerd te huilen maar me juist groot te houden! Maar soms lukt dat weer niet ..  |
Anonymous Undefined 65739 berichten Een muur om mijn hart gebouwd, Waarom haal jij die neer? Dingen die ik niemand ooit heb toevertrouwd, Maar tegen jou heb ik geen verweer.... Laat die muur toch staan! Die heb ik met een reden Gebouwd uit zelfbehoud, want ik ben moe gestreden. Iedere keer weer een steen, Hou op... je maakt me bang, Laat die muur nu maar alleen, Hij staat er al zolang... Laat die muur toch staan! Die heb ik met een reden Gebouwd uit zelfbehoud, want ik ben moe gestreden. Iedere steen is veel oud zeer, Die ik niet nog eens wil ervaren, Blijf maar af, dan voel ik hem niet wéér Laat de storm in mij weer bedaren Laat die muur toch staan! Die heb ik met een reden, Gebouwd uit zelfbehoud, want ik ben moe gestreden. Angst en geluk strijden om de boventoon, De verwardheid....ik voel me zo naïef, Lieve schat, jij bent gewoon... Véél... ja vééls te lief. |
Anonymous Undefined 65739 berichten Lang durfde ik niet meer te geven,
bang voor pijn en verdriet,
maar nu durf ik weer te leven,
met alles wat je voelt en ziet,
dank je schat, dat jij me weer laat voelen,
wat ik vreselijk heb gemist,
liefde, begrip en alles wat ze daar mee bedoelen,
al het negatieve gedelete en uitgewist,
geen traan van verdriet mn schat,
maar van geluk en dankbaarheid,
janken kan ik omdat ik dat gevoel vergat,
maar is nu weer terug in de werkelijkheid. |
Anonymous Undefined 65739 berichten wow weer een echt stel die verliefd zijn top kusssss en handdddddd |
Anonymous Undefined 65739 berichten tranen die vloeien
kleine kids die groeien
worden groot
zeggen opeens,
mams ga op mezelf
denk je bij jezelf
jong ken je dat wel aan
wist niet dat loslaten zo moeilijk was
daar stond hij,
an de eet tafel ,servies in t epakken,of hij nooit anders gedaan had
zelf verheugt hij zich erop
ma als hij wist hoe moeilijk ik t heb