Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

het laantje voor mensen met een traantje

1

Advertise here!!

Citeren20.09.20080 likes
hier is die dan , laantje voor mensen met een traan, ik hoop dat jullie elkaar via dit topic kunnen steunen.

gr carin

Citeren20.09.20080 likes
dank je wel voor dit laantje en ja een traan? het loopt bij mij soms als een rivier en soms kan ik niet eens stoppen zoveel verdriet moet ik verwerken

kusssssssssssss en knufffffffffffffff
Citeren21.09.20080 likes
Vele tranen heb ik vergoten
Om iets dat er niet meer was
Soms moet je even huilen
Om verder te gaan met stevige pas
Je moet vaak eerst door de ****
om verder te kunnen met je leven
Vaak heb je het zelf niet in de hand
probeer te leven met je gevoel
Dat zegt vaak meer dan je verstand...
kuss ,Babs
Citeren21.09.20080 likes
ik sponser het laantje met een traantje met 10 dozen tisseus

gr mram
Citeren21.09.20080 likes
jippie mram!

1 traantje maar?
ik heb ze al opgemaakt voor de rest van me leven, wil nooit mee run traantje laten!

kussie kirsten

Advertise here!!

Citeren21.09.20080 likes
gaat goed denk zijn er weinig met een traan
Citeren05.10.20080 likes
jahh tranen die zijn mij idd ook niet vreemd
Bollaert Carine
Citeren17.10.20080 likes
Traantjes laat ik ook vaak de laatste tijd.

Mijn kleine meisje zie ik nog maar 2 weekenden per maand en 's-avonds bel ik haar op om een verhaaltje te vertellen voor het slapen gaan. Elke keer breekt mijn hart als ze me vraagt wanneer ik weer naar huis kom. Ik mis mijn kleine poepie. Tijd heelt alle wonden en op den duur zal ze er aan wennen dat ze papa wat minder vaak ziet. Maar de tijd die we samen hebben is wel fantastisch.
Citeren17.10.20080 likes
ik vind dat erg om te lezen pet. ik zit aan de andere kant van het verhaal ik heb me kids bij me en gaan 2 weekende per maand naar hun pa.
maar gelukkig heb ik zo een goed contact met me ex en zijn vriendin dat we altijd heel flexibel zijn in de omgangsregeling. we willen dat ze alle leuke dingen uit 2 gezinnen mee maken verjaardagen dagjes weg en dat soort dingen. morgen vier ik samen met me vriend onze verjaardag en me ex en zijn vriendin zijn daar ook bij aanwezig.

maar als je kindje aan je vraagt waarom je niet terug komt dat is hard. ik heb altijd verteld aan me meiden dat om samen in 1 huis te wonen je heel veel van elkaar moet houden. en dat papa en mama dat niet meer doen. we houden nog wel van elkaar maar niet genoeg en dan zou je ruzie krijgen en das niet leuk. gelukkig begrijpen ze dat . maar ik ben inmiddels 5 jaar alleen en ook nu komen de vragen af en toe nog van waarom hou je niet genoeg meer van papa.
ik wil niet zeggen dat het weg gaat dat doet het nooit. maar het word wel anders.

waar ik moeite mee heb is als ik me kids naar me ex breng . en ik dan weg ga. dan vind ik het moeilijk om ze achter te laten ( wnat dan kan ik zelf beslissen dat ik terug ga )ook na al die jaren nog. maar als hij ze komt halen en hij weg gaat met ze dan heb ik daar geen controle over en vind ik het minder moeilijk.

pet sterkte

kuss mram
Citeren24.10.20080 likes
ik kom ook maar weer even en vraag me af waarom waarom houd het dan nooit eens op???
kusssssssssssss en knuffffffffff

1

Adverteer hier