Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

herken je verslaving

3

Advertise here!!

Citeren01.02.20090 likes
verslaafd aan medicijnen ..
Citeren01.02.20090 likes
verslaaft geweest aan andere rommel (vergif voor je lichaam en brain)
er zelf eruit gekomen
op eigen kracht
als ik het kan dan kan dat een ieder
Citeren01.02.20090 likes
verslaafd aan roken en chocola
Citeren01.02.20090 likes
verslaafd aan PLOF:-) en kids en roken hahaha
Citeren02.02.20090 likes
als de kwaliteit van leven er erg onder lijd Twinky is het heel raadzaam kontakt op te nemen met een arts liefst een verslavingsarts deze arts is deskundig en kanje heel goed helpen met het afbouwen wat betreft een medicijn verslaving zelf magje en kunje dat waarschijnlijk niet i.v.m afkick en alle bijverschijnselen die dat met zich mee brengt alsje wil en kunt bestaat de kans datje na 3weken lichamelijk schoon bent en medicijn vrij de geestlijke afhankelijkheid is veel lastiger dit kunje aanpakken door in praatgroepen plaats tenemen om sterker te worden en zelf verzekerder

succes twinky
kusssssssss

Advertise here!!

Citeren02.02.20090 likes
hmm ben nog altijd verslaaft aan sow min mogelijk eten uitkotsen en laxeermiddelen!
maar ook ik blijf vechten want dat is de enigste kans ervanaf te komen, en daar vertrouw ik ook!

vervelend dat je verslaaft ben aan medicatie twinky! dat sijn trouwens veel meer mensen dan je denkt! ik heb gelukkig medicatie waar je niet verslaaft aan wordt!

en de slaapmedicatie die se me al wat jaartjes telkens proberen aante smeren slik ik niet omdat die heel verslavend sijn en ik dat niet wil! lig ik liever un paar uur wakker in me bed!

suc6 ermee twinky!
en kijk naar plofff he doe ik owk, een heel goed voorbeeld om van je verslaving af te komen!

kusss kirsten
3

Adverteer hier