Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

herken je verslaving

1

Advertise here!!

Citeren12.04.20070 likes
Ik merk de laatste tijd dat er nog al eens aan mij advies word gevraagd eigenlijk over alle vormen van verslaving
dit is iets wat op twee manieren een doel heeft ik kan uit mijn eigen ervaring antwoord geven op de meest uit eenlopende vragen, en voor mij is 't een onderwerp wat toch nog dagelijks z'n invloed heeft op mijn leven en geloof me er is geen beter medicijn dan er over praten IK wil dan ook graag iedereen uitnodigen die met de volgende vraag zitten.... ben ik verslaafd of ???...je mag er vanuit gaan dat ik alle vragen discreet zal beantwoorden
stel je vragen...... via kletsen mailbox
Citeren12.04.20070 likes
hey ploff, dit vind ik super van je, echt toppie

kusss kip
Citeren13.04.20070 likes
IK weet wat een verslaving met je doet maar ook zeker in je omgeving {vrienden ..Fam..kinderen..werk enz enz
Citeren14.04.20070 likes
plofff, met jou komt het wel allemaal goed he, dat weetje!
je bent un kanjer en super dat je anderen wilt helpen!

dikke kuss kirsten
Citeren16.04.20070 likes
ploff
toff kerel
kus

Advertise here!!

Citeren16.04.20070 likes
heel tof van je plofff , ik hoop dat wie het nodig heeft je raad opvolgt ,

groetjes van elvis
Citeren16.04.20070 likes

kussss jeanette
Citeren17.04.20070 likes
Ik heb goede hoop dat het verslaving gehalte op deze site mee valt maar voor de gene die zich schroomt er over te praten vind ik 't erg jammer het is echt de moeite waard om'er over tepraten.
en heel erg de moeite waard er iets aan te doen

Groetjes Plfff s{ex}verslaafd
Citeren17.04.20070 likes
Ohh....Plofff.....wat lees ik nou......s(ex)verslaafd......is daar goed mee te leven ????
Ik zou niet eens zonder die verslaving willen leven
Citeren20.04.20070 likes
IK weet dat er regelmatig groepen zijn in de kliniek die idd sexverslaafd zijn en weet ook dat ze er niet blij mee zijn
ik kan me er niet zoveel bijvoorstellen maar als je de heledag niks anders doet dan alleen maar sexen geloof ik dat de lol er wel een keer afgaat

1

Adverteer hier