Citeren30.04.20070 likes
super ttoll dit van je ploff om te doen valt in de super catogerie van waardering door velen hehhe
gr Tomcat502\
gr Tomcat502\
Advertise here!! |
Citeren30.04.20070 likes super ttoll dit van je ploff om te doen valt in de super catogerie van waardering door velen hehhe
gr Tomcat502\ |
Citeren03.05.20070 likes ik zie idd dat het hier op de chat wat betreft het verslaafd zijn erg mee valt tot nu toe geen serieuze reactie
maar dat is alleen maar fijn ![]() ik hoop dat het ook zo blijft ![]() groetjes Harry |
Citeren03.05.20070 likes Lieve ploff,
Ik heb ook een verslaving,namelijk roken en vindt het vreselijk om voor je gevoel afhankelijk te "moeten" zijn van die sigaretten,maar ik ben sinds 2 dagen geleden gestopt en ik hoop echt van harte dat ik het vol ga houden want ik ben het zat om verslaafd te zijn aan nicotine. Ik wens je bij deze heel erg veel sterkte ook met je strijd. Kuss en knuff Bonn |
Citeren03.05.20070 likes heei bonneke!!!
wat goed van je seg! en hoe bevalt het tot nu toe? gaat je wel lukken hoor heb i kal het vertrouwen in! suc6 ermee! dikke kuss, kirsten |
Citeren03.05.20070 likes Goe...en verslaafd aan liefde en tederheid? :$, iedere keer als t uit is neem ik me voor meer aan mijn studie te gaan doen. Door de stilte hier krijg ik echter een soort blokade in mn hoofd waardoor ik niets meer aan mn huiswerk etc doe en eigenlijk alleen nog maar een meisje zoek..tis heel irritant want zo langzamerhand begint mijn studie in gevaar te komen. Ik heb namelijk echt geen tijd voor een relatie nu, en toch zoek ik het steeds weer op :S Groeten,
Zyx |
Advertise here!! |
Citeren04.05.20070 likes Lieve kirsten.
Het is moeilijk en zwaar vind ik,maar ik wil echt proberen om nog niet op te geven.Gisteren ben ik met de kids een dagje weggeweest en ik werd zo duizelig,de bekende ontwenningsverschijnselen.Ook heb ik huilbuien en ben snel geirriteerd.Maar ik geef niet op en vecht door,dankjewel voor je lieve woordjes. Kuss en knuff Bonn |
Citeren04.05.20070 likes Hey lief bonneke
niets is zo vervelend ![]() ![]() ![]() maar het resultaat is fantasties ![]() ![]() zet um ![]() |
Citeren31.01.20090 likes Dr.Phil ?
![]() ![]() ![]() |
Citeren31.01.20090 likes heeft een leuke verslaving iwl der wel over kletsen wil der alleen nie vanaf van die verslaving ![]() ![]() ![]() |
Citeren01.02.20090 likes ![]() het is meer iets dat je elke dag doet ![]() ![]() want je geeft het al toe.. ![]() kletsen er dan maar over... ![]() |