Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

heren uitje

Advertise here!!

Citeren24.04.20090 likes
slapen doe ik nog steeds heel goed Bonneke en mijn dromen zijn mooi maar wel alleen voor mij
Citeren24.04.20090 likes
he jammer wou net vragen wat je dan droomt Visser
Citeren27.04.20090 likes
mag ik raden visser waar jij over droomt?? Want ik denk dat ik het wel weet....................
Citeren07.05.20090 likes
ennnnnnnnnnn gaan de heren nog weg komende zaterdag????
Citeren08.05.20090 likes
naar de markt zal het voor mij worden maar wel alleen dan

Advertise here!!

Citeren08.05.20090 likes
visser....................... ik bedoelde eigenlijk het herenuitje hahahahaha zou die morgen ook nog doorgaan, of gaan toch de dames lekker alleen op stap..............ik ga wel alleen op stap met mijn dochter hahahahah zij heeft wedstrijden, ik ga eerst werken en als ik klaar ben, dan ga ik weg en ben ik savonds tegen een uur of 20.30 thuis. Maar ik wens jou in ieder geval heel veel plezier op de markt, ik kan morgen niet naar de markt. dikke kuss en knufffffff
Citeren09.05.20090 likes
was hier heel leuk was nog lentemarkt bij optredens grote braderie kinderspelen en dan nog de gewone markt maar fijn weekend bonn ik gisterenavon nog groot toernooi gefloten wat het laatste was van dit seizoen september weer
Citeren10.05.20090 likes
visser dat is jammer dat het seizoen alweer afgelopen is, hier bijna, nog een week of 6, maar komende zaterdag de laatste wedstrijd van dit seizoen, vandaag hadden we ook wedstrijden en het was een lange dag, maar wel een mooie en goede dag voor ons, weer 5 medailles in de wacht gesleept. Volgende week doe ik zelf mee, dus nog 2 keer trainen whaaaaaaaaaaa. Fijn dat je genoten hebt van je bezoekje aan de markt, fijn weekend ook, dikke kusss en knufffffffffff
Citeren10.05.20090 likes
nog 1 afsluitavond de bekerfinale's van west 2 in de sporthal in schiedam waar ik wel de hele avond bij ben met 5 finale's maandag 11 mei en dat is laatste van het seizoen
Citeren10.05.20090 likes

Adverteer hier