Citeren13.03.20090 likes
heren als de dames op uitje gaan kunnen wij dat natuurlijk ook!!!!
wie heeft er zin in ?????????? hoor het wel groetjes bink
wie heeft er zin in ?????????? hoor het wel groetjes bink
Advertise here!! |
Citeren13.03.20090 likes heren als de dames op uitje gaan kunnen wij dat natuurlijk ook!!!!
wie heeft er zin in ?????????? hoor het wel groetjes bink |
Citeren13.03.20090 likes als ik een valse snor op plak mag ik dan mee als de broer van mram ![]() |
Citeren13.03.20090 likes [font#666666]binkie[/font]
Geverifieerd Gepost: 12 Mar 2009 16:36 ninko en ik gaan niet mee aangezien wij van de dames er geen dubbel ding van mogen maken zelfs al zou ik aan de overkant van de gracht zou gaan zitten daar is nl wel een kroeg t.o. hema idee. en trouwens ik laat ninko niet alleen doet zei ook niet met mij dus. wij hebben het motto een voor alle en alle voor een |
Citeren13.03.20090 likes daar ben je snel van af geweken Binkie ![]() ![]() |
Citeren13.03.20090 likes met de dubbel bedoelde ik ninko naar het dames uitje in utrecht en ik zou in utrecht wachten aan de overkant maar dat mocht niet.
had het dus niet over een heren uitje! dus ben nergens van afgeweken |
Advertise here!! |
Citeren13.03.20090 likes Waarom wachten binkie vertrouw je ninko niet?? Babs mag van mij overal heen snap je reden eigenlijk niet zo.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren13.03.20090 likes ninko mag van mij ook das geen probleem metal maar als ninko en ik er een dubbel van willen maken dan wordt er door bepaalde mensen moeilijk gedaan das het probleem.
ik bedoel wij wonen in geleen mijn moeder in woerden, wij wouden daarna door rijden naar woerden vanuit utrecht, en dat mocht niet dat is dus het probleem zal zeggen een bepaald iemand noem haar naam maar niet. ben goed voor haar geweest en wat ik krijg is stank voor dank. wie de schoen past trekyt hem aan |
Citeren13.03.20090 likes no habla.....reageer effe niet ![]() ![]() ![]() |
Citeren13.03.20090 likes oke metal heb het over idee die deed moeilijk maar goed het zal wel |
Citeren13.03.20090 likes o is dat nu zo moeilijk om te zeggen dan ? ![]() |